שתף קטע נבחר

צילום: AFP, רויטרס

הוריו של גיל-עד שער ביקרו בבית החייל הנעדר

בין מאות האנשים שהגיעו לחזק את בני משפחתו של החייל הנעדר אורון שאול היו הוריו של גיל-עד שער, שנחטף ונרצח על ידי חמאס לפני כחודש: "באנו לחבק, ומצאנו משפחה מאוד חזקה"

יממה נוספת של חוסר ודאות עברה על משפחתו של החייל אורון שאול מפוריה עילית, שטרם זוהה. גם היום (יום ד') הוריו המשיכו להסתגר בביתם, ומאות אזרחים הגיעו לחזקם ולעודדם. בשעות הצהריים הגיעו גם נציגי קצין העיר, אך גם הפעם לא היו בפיהם בשורות.

 

מספר פעמים במהלך היום נפוצו ביישוב שמועות כי אנשי אגף כוח האדם בצה"ל אמורים להגיע לבית עם תשובות, אך עד שעות הערב לא התחדש דבר. "נכון לרגע זה אין לנו שום מידע חדש בקשר לאורון ואנחנו עומדים בקשר עם הצבא בנושא הזה", אמרה בת דודו של אורון, רחלי גזית. "הובטח לנו שברגע שיהיה עדכון, כל עדכון, הם ימסרו לנו. אנחנו סומכים על הצבא בעניין הזה".

 

אורון שאול עם הרמטכ"ל בני גנץ (צילום ארכיון) ()
אורון שאול עם הרמטכ"ל בני גנץ (צילום ארכיון)

היא ביקשה גם להודות לעם ישראל על התמיכה. "אנחנו מרגישים את זה, באמת עוברים עלינו ימים טרופים", אמרה והוסיפה: "אנחנו מחזקים את גורמי צה"ל ומערכת הביטחון, ומוסרים תנחומים כנים למשפחות השכולות, והחלמה מהירה לכל הפצועים".

 

הוריו של גיל-עד שער ז"ל מגיעים לבית משפחת שאול (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
הוריו של גיל-עד שער ז"ל מגיעים לבית משפחת שאול(צילום: גיל נחושתן)

בין הרבים שהגיעו לבית היו בת גלים ואופיר שער, שבנם גיל-עד נחטף ונרצח על ידי חמאס בחודש שעבר עם שני חבריו, אירוע שפתח את העימות הנוכחי. "אלה שעות קשות מאוד", אמרה בת גלים בצאתה מבית המשפחה, "באנו לחבק ולחזק. מצאנו משפחה מאוד חזקה. אנחנו רוצים לחזק את ידי צה"ל, את ידי החיילים, את הצבא שלנו. אנחנו רוצים לשלוח גם תנחומים למשפחות השכולות, ומקווים לשמוע כבר בשורות טובות".

 

אופיר הוסיף כי קודם כל חשוב להורים להיות חזקים: "אין מילים לתחושה הזו, שמחזירה אותנו אחורה. אנחנו פוגשים כאן משפחה חזקה, שעם כל הקושי יודעת להתמודד. אני חושב שזה מחזק את כולנו, את עם ישראל ואת הצבא במשימה שלו", אמר. "לא ירדנו לפרטי פרטים בפגישה איתם, אבל כמונו כמוהם, יש לנו את מערכת הביטחון שלנו. את המערכת שיודעת ללוות אותם ותלווה אותם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החייל אורון שאול, שטרם זוהה
מומלצים