שתף קטע נבחר

ביטון שימש כקפטן ושוב ספג ביקורת

הקשר ענד את סרט הקפטן בהפסד של סלטיק 1:0 לסנט פאולי במשחק אימון. חלק מהאוהדים ביקרו אותו אחרי שהעלה תמונה הקוראת לשלום חיילי צה"ל בשבוע שעבר, אחרים תמכו בו. אטאיץ' מסלטיק החמיץ פנדל (86), אוהד עירום פרץ למגרש ונתפס. 1:1 לגולסה ופאוק מול קאמבור

פחות משבוע אחרי שתמך בצה"ל והסתבך עם אוהדי סלטיק, ניר ביטון שימש הערב (ש') כקפטן של הקבוצה במשחק אימון מול סנט פאולי, אותו הגרמנים ניצחו 0:1.

 

ביטון ענד את סרט הקפטן אחרי שמספר שחקנים צעירים פתחו בהרכב - משהו שחלק מאוהדי סלטיק לא ממש אהבו, זכר לתמונה שהעלה הקשר בשבוע שעבר הקוראת לשלום חיילי צה"ל. יש לציין כי חלק מהאוהדים ביקרו את ביטון באמצעות הטוויטר ואף קיללו אותו, אחרים תמכו בו.

 

האוהדים לא שוכחים. ביטון (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
האוהדים לא שוכחים. ביטון(צילום: GettyImages)

 

במשחק עצמו ביטון השלים 90 דקות והשער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-40. כריסטופר נותה קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט שטח לרשת. בירם כיאל לא שותף.

 

לסלטיק הייתה הזדמנות להשוות לקראת הסיום כשקיבלה פנדל, אבל באחרודין אטאיץ' שלח אותו מעל למשקוף. בתוספת הזמן אוהד עירום פרץ למגרש, נתפס על-ידי המאבטחים והוצא מחוץ לתחומי האצטדיון.

 

התגובות של אוהדי סלטיק (צילום: מתוך הטוויטר) (צילום: מתוך הטוויטר)
התגובות של אוהדי סלטיק(צילום: מתוך הטוויטר)

 

אייל גולסה ופאוק סלוניקי ערכו משחק אימון מול קאמבור ההולנדית וסיימו ב-1:1. הקשר פתח בהרכב של הקבוצה היוונית והוחלף במחצית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים