שתף קטע נבחר

לוזון: "הגשמתי כמעט את כל החלומות"

בתום קדנציה בת 7 וחצי שנים, פינה יו"ר ההתאחדות לכדורגל את תפקידו לעופר עיני וחתם בנאום מרגש: "אמנם לא הגענו למונדיאל והליגה שלנו לא השישית בטיבה - אבל אני מאוהב בכדורגל הישראלי. אנחנו חייבים אנשים שמתעקשים לחלום"

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, נפרד הערב (חמישי) מתפקידו לאחר שבע וחצי שנים בנאום מרגש בו סיכם את הקדנציה. עופר עיני צפוי להתמנות בקרוב למחליפו של לוזון, שצפוי להמשיך ולשמש כשגריר של הכדורגל הישראלי מול אופ"א ופיפ"א בזכות הקשרים הטובים עם מישל פלאטיני.

 

 

"אחרי שבע וחצי שנים כיו"ר ההתאחדות אני אומר לכם עם המון גאווה - הגשמתי כמעט את כל החלומות", הכריז לוזון. "אמשיך עם העשייה, הכדורגל שלנו חייב אנשים שמתעקשים לחלום. המפגש בין החלום למציאות לא הרתיע אותי מעולם. הבחירה ליו"ר והמשרד עצמו זה הדבר הכי זניח, הצבת היעדים והיכולת להמשיך הלאה הם החשובים".

 

אבי לוזון. סגר קדנציה ארוכה בנאום מרגש (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבי לוזון. סגר קדנציה ארוכה בנאום מרגש(צילום: ראובן שוורץ)

אבי לוזון יחד עם אלונה ברקת ויורם באומן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבי לוזון יחד עם אלונה ברקת ויורם באומן(צילום: ראובן שוורץ)

 

לוזון המשיך: "לאורך כל הקדנציה בחנתי את עצמי. במבט לאחור ועם לא מעט ביקורת עצמית אני אומר במלוא הכנות שאלו היו שנים של עשייה: הקמנו את בית הנבחרות, גייסנו 15 מיליון ש"ח, הוקמו אצטדיונים ברמה אירופית גבוהה שהאוהדים נהנים מהם. קיץ 2013 ייזכר בזכות אירוח היורו, אז כל מי שדיבר על חגיגה פרטית של משפחת לוזון ועל יציעים ריקים - אכל את הכובע".

 

"ההתאחדות הוכיחה כי אין דבר שלא ניתן לבצע. קידמנו את כדורגל הנשים בארץ, השקענו בקידום הנוער, הצלחנו להעלות את כמות השופטים הבינלאומיים. הכדורגל הישראלי זכה לכך שלראשונה היו"ר שלו היה חבר בוועד הפועל של אופ"א, שם למדו להעריך את היכולות שלנו. הכדורגל הישראלי וההתאחדות עוד לא מושלמים, יש לאן לשאוף ויש על מה לחלום".

 

ויש גם תעודת הוקרה... (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ויש גם תעודת הוקרה...(צילום: ראובן שוורץ)

הנבחרת. לוזון: "אמנם לא הגענו למונדיאל - אבל אני מאוהב בכדורגל שלנו" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הנבחרת. לוזון: "אמנם לא הגענו למונדיאל - אבל אני מאוהב בכדורגל שלנו"(צילום: אורן אהרוני)

 

"היו"ר החדש יקבל התאחדות שקופה, לא הסתרנו את הבעיות ונמשיך לצעוד קדימה", ציין לוזון ואז התוודה: "אני מאוהב בכדורגל שלנו. זו לא הליגה השישית באירופה, לא הגענו למונדיאל או ליורו, השחקנים שלנו לא מובילות את הקבוצות הבכירות ביבשת, אבל זה הכדורגל שאני אוהב".

 

"עבורי אין כמו משחק בעכו, נתניה או בלומפילד. הכדורגל הישראלי יהיה לעולם הכדורגל שלי, שלנו. אני מברך את עופר עיני על בחירתו, מאחל לו בהצלחה ומקווה שהוא יצליח להתעלות על הישגיי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אבי לוזון ועופר עיני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים