שתף קטע נבחר

האם סוארס יוכל לשחק כבר במחזור השני?

דיווח: בית הדין הגבוה לספורט, אליו האורוגוואי עירער, עשוי להפחית את עונשו מהרחקה לארבעה חודשים - לחודשיים בלבד. אם זה יקרה, הוא יוכל לערוך את הבכורה בברצלונה כבר מול ויאריאל בסוף חודש אוגוסט. בשבוע הבא הוא יעיד ב-CAS

הגרלת לוח משחקי הליגה הספרדית הובילה את לואיס סוארס לסיטואציה מוזרה. היא קבעה שאם הקלאסיקו של הסיבוב הראשון ייערך ב-25 באוקטובר (יום שבת), חלוץ ברצלונה יחמיץ את המפגש הראשון של העונה מול ריאל מדריד. לעומת זאת, אם הוא ייערך בראשון - האורוגוואי יוכל לשחק מכיוון שבדיוק באותו יום נגמר העונש שספג מפיפ"א.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ויכול להיות שכאב הראש הזה בכלל יימנע מסוארס ובארסה, זאת אם עונשו יופחת באופן משמעותי. ב"לה ונגארדיה", עיתון שמתפרסם בעיר ברצלונה, דווח היום (ה') כי CAS - בין הדין הגבוה לספורט, אליו עירער האורוגוואי - יפחית בחצי את עונשו, מהרחקה של ארבעה חודשים מכל פעילות במסגרת המועדונים, לחודשיים.

 

לואיס סוארס אחרי הנשיכה שסיבכה אותו (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
לואיס סוארס אחרי הנשיכה שסיבכה אותו(צילום: gettyimages)

 

הסיבה היא שבית הדין תוהים האם העונש שספג סוארס מפיפ"א על נשיכת ג'ורג'יו קייליני במונדיאל, הוא פרופורציונלי. בינתיים, האורוגוואי זומן כדי להעיד בפרשה וזה יקרה ב-8 באוגוסט. החלטה סופית בעניין אמורה להתקבל עד 12 באוגוסט.

 

אם עונשו של סוארס אכן יופחת להרחקה של חודשיים בלבד ממסגרת קבוצתית, לא רק שהוא יוכל לעמוד לרשות לואיס אנריקה בקלאסיקו הראשון של העונה, אלא הרבה לפני כן. במקרה כזה, סוארס יוכל לשוב לפעילות - כלומר להתחיל להתאמן עם בארסה וגם לשחק בשורותיה - כבר במחזור השני, בו ויאריאל תתארח בקאמפ-נואו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: האתר הרשמי של ברצלונה
לואיס סוארס
צילום: האתר הרשמי של ברצלונה
מומלצים