שתף קטע נבחר

ממציא ומפתח בתחום הבריאות? בוא לקבל פרס

100 אלף שקל יחולקו ליזמים, מפתחים או ממציאים בתחום הבריאות במסגרת כנס TEDMED live jerusalem center שייערך בספטמבר בירושלים. יש לכם רעיון מדליק? כך תשלחו מועמדות לפרס

פרס עבור יצירתיות, חדשנות בתום הרפואה והבריאות: לראשונה - חברת  AbbVie ישראל,  TEDMED live jerusalem center  ו-ynet קוראים לכם להגיש מועמדות לפרס על חדשנות בתחום הרפואה והבריאות, שיוענק באירוע המרכזי של כנס TEDMED live jerusalem center  שייערך בתיאטרון ירושלים בתאריך ה- 11 בספטמבר.

 

להרצאות טד-מד ישראל 2014

   

עוד סיפורים חמים - בפייסבוק שלנו

 

הפרס יוענק באירוע המרכזי של TEDMED live jerusalem center שייערך בתיאטרון ירושלים בתאריך ה- 11 בספטמבר. שלושת המקומות הראשונים שיזכו, יתחלקו בפרס בשווי 100,000 שקלים. את ההצעות ניתן להגיש עד ל-1 בספטמבר 2014.

 

TEDMED live  - גם בישראל

לראשונה בישראל: זירת ההרצאות TEDMED מירושלים

  

למי זה מיועד?

לממציאים, חוקרים, יזמים ומדענים, רופא במרכז רפואי שפיתח תוכנית ייחודית למעקב או טיפול בחולים, אחות שמובילה סדנאות תמיכה ומלווה חולים לאורך זמן, כמו גם לאנשים מהשורה שנתקלו במהלך חייהם בבעיות שונות הקשורות לתחום ויש להם רעיון יצירתי לפתרון, לנסות ולהשפיע על עתיד הרפואה והבריאות בארץ ובעולם.

 

באיזה קטגוריות ניתן להגיש מועמדות?

הציבור הרחב, יזמים ואנשי מקצוע להגיש לועדת הפרס רעיונות חדשניים ופורצי דרך בשלוש קטגוריות:

 

טיפול בחולים כרוניים הכולל אבחון מוקדם, היענות לטיפול, מניעת מחלות כרוניות, מעקב ושירות לחולים לאורך זמן וכדומה.

 

בריאות בת קיימא (Sustainable Healthcare) המציעה גישור בין עלייה בתוחלת החיים ובהוצאות בריאות לבין מקורות המימון המוגבלים של מערכת הבריאות.

 

חדשנות רפואית כאשר הכוונה פיתוח ויזמות פורצת דרך, מוצרים וטכנולוגיות חדשות, חידושים והמצאות

  

 

מה גובה הפרס?

בין כלל המועמדים השונים ייבחרו שלושה זוכים – בכל שילוב אפשרי בין הקטגוריות (לדוגמה: אחד מכל קטגוריה או כולם מאותה קטגוריה). שווי הפרס למקום הראשון הוא 50,000 שקלים. שווי הפרס למקום השני יעמוד על 30,000 שקלים, ושווי הפרס למקום השלישי - 20,000 שקלים.

 

איך מגישים מועמדות?

הגשת המועמדויות לפרס תתאפשר עד לתאריך ה-1 בספטמבר. להגשת מועמדות - ליחצו כאן

   

 

מי בוועדת הפרס ומתי הוא יחולק?

את הוועדה תרכז ד"ר איריס גינזבורג, מחברת 'דמאיה', מומחית בינלאומית בתחום יזמות וחדשנות. הוועדה תכלול את נציגי חברת AbbVie ישראל, TEDMED live jerusalem center ו-ynet.

 

הזוכים ייבחרו עד לתאריך ה-4 בספטמבר.

 

טקס ההודעה על הזוכים וחלוקת הפרסים ייערך במסגרת כנס TEDMED live jerusalem center הפרס יוענק לזוכים על-ידי מנכ"לית AbbVie ישראל, תמי אלטרץ, ובחסות TEDMED ואתר ynet.





 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shuttetrstock
פרס כספי על חדשנות ומצוינות
צילום: shuttetrstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים