שתף קטע נבחר

מטה ברק מפיץ באינטרנט סרטונים שפסל לשידור

באחד הסרטונים נראה שרון מגמגם כאשר הוא נשאל על השלום, בסרטון אחר הוא נראה מבולבל ועצבני. התשדירים נפסלו לשידור בטלוויזיה, משום שחרגו מהקווים האדומים שהציבו אנשי האסטרטגיה, או משום שלא נמצא להם שיבוץ מתאים

ישנם סרטוני תעמולה שערך מטה ברק, שאותם לא תוכלו לראות בטלוויזיה. חלקם נפסלו משום שחרגו מעבר לקווים האדומים שהציבו אנשי האסטרטגיה במטה, אחרים נפסלו משום שהם ערוכים רע מדי, ולחלק מהם פשוט לא נמצא שיבוץ מתאים.
אבל במטה ברק לא רצו "לבזבז חומר", והפיצו אותו באינטרנט. אנשי המחשב של המטה המופקדים, בין השאר, על האתר של ברק ברשת, קיבלו הוראה להפיץ את הסרטונים דרך דואר אלקטרוני ואתרים שונים.
בתשדיר אחד המופץ ברשת, נראה שרון מבולבל ועצבני. באחר רואים את שרון מתראיין בנושא השלום ומגמגם מבלי לומר דבר, ובסופו נכתב: "אריק שרון, מה אתה רוצה מהחיים שלנו?" בסרטון אנימציה, המופץ באינטרנט, נראית דמותו המצויירת של שרון שרה: "לבנון זה שמחה", אבל במטה ברק מכחישים כל קשר לסרטון זה.
לטענת המטה, רק הסרטונים שבהם נשמע קולו של הקריין הקבוע של תשדירי ברק, ואשר מופיעות בהם הכתוביות המוכרות מתשדירי הטלוויזיה, הופצו על ידו. ולמה להפיץ באינטרנט תשדירים עם קו קיצוני? התשובה הרשמית של מטה ברק: "נו, זה ברור. כי אנחנו יכולים".
משה גאון, מנהל הקמפיין של ברק, ציין: "יש לנו זמן מוגבל בטלוויזיה, ולכן אנחנו מעלים שם רק את מה שמתמקד במסרים. תשדירים שאין מה לעשות איתם והם קטנים, חכמים וממוקדים, כמו זה בו שרון מגמגם לראיון בערוץ 1, אנחנו מעבירים לרשת, פשוט כדי לא לבזבז חומר".
מישל תמיר, האחראי על האינטרנט במטה, מסביר כיצד מופצים התשדירים: "כל מי שנכנס לאתר של ברק, יכול להקליק על בקשה להשתייך לרשימת התפוצה. כל יום מצטרפים כ-500 אנשים נוספים. אנחנו שולחים להם גם את התשדירים שלנו, אלה שלא עלו לאוויר, וגם תשדירים שהצלחנו לאתר ברשת, כמו התשדיר של שרון שר 'לבנון זה שמחה'. זה מעגל התפוצה הראשון. אחר כך אנחנו מבקשים מאותם האנשים להפיץ הלאה את החומר שקיבלו".

הליכוד: ברק יורד לביבים

ממטה ההסברה של הליכוד נמסר בתגובה: "ההיסטריה האופפת את ברק ואנשיו מעבירה אותם על דעתם, וחבל שכזה הוא מי שמבקש להיות ראש הממשלה. ברק שהתנצל לא מכבר על קמפיין ההסתה מבית מדרשו, הפך את ההסתה והשנאה לסימן ההיכר שלו, וירד לביבים שלא זכורים בפוליטיקה הישראלית".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי אף פי
שרון. באחד הסרטונים הוא נראה מבולבל, ובאחר הוא מגמגם
צילום איי אף פי
מומלצים