שתף קטע נבחר

גלושקוב-לבנטל סיימה חמישית באירופה

הישג יפה לשחיינית האמנותית הוותיקה בגמר הסולו. האלופה האולימפית, סווטלנה רומשינה, זכתה כצפוי במדליית הזהב

כוחה עדיין במותנה. אנסטסיה גלושקוב-לבנטל (29) סיימה היום (א') במקום החמישי בגמר תחרות הסולו באליפות אירופה בשחייה אמנותית.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

גלושקוב-לבנטל הגיעה לגמר מהמקום השישי, הופיעה לצלילי מוזיקה ספרדית קצבית וזכתה למחיאות כפיים לאורך כל התרגיל מהמשלחת הישראלית שנופפה בדגלים ביציעים.

 

לא נס ליחה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא נס ליחה(צילום: אורן אהרוני)

ביצעה תרגיל לצלילי מוזיקה ספרדית (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ביצעה תרגיל לצלילי מוזיקה ספרדית(צילום: אורן אהרוני)

 

על התרגיל החופשי, אותו ביצעה בצורה מדויקת עם הרמות גבוהות כפי שנדרש ובשילוב הבעות פנים, זכתה ב-89.0667 נקודות, מה שאיפשר לה לעבור מתחרה יוונייה שהקדימה אותה בשלב המוקדמות. לאחר שיקלול הנקודות יחד עם התרגיל הטכני, ציונה של השחיינית האמנותית הוותיקה עמד על 172.5262 נקודות.

 

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

 

בסיום אמרה גלושקוב: "הרגשתי בטוחה והתרגיל הלך מצוין. כל נבחרת השחייה עמדה מאחוריי. אני מסתכלת קדימה והמטרה שלי ברורה, להביא מדליה באליפות הבאה".

 

מאמנת הנבחרת ואמה של גלושקוב, טטיאנה צים, הוסיפה: "הגמר הפעם היה הרבה יותר חזק מהמוקדמות. אני ללא ספק חושבת שזה היה הביצוע הכי טוב שלה בקריירה. 38 שנה לא ראיתי ביצוע כזה מבריק ויש סיכוי גדול שנראה אותה גם באולימפיאדה רביעית".


המשלחת הישראלית מעודדת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המשלחת הישראלית מעודדת(צילום: אורן אהרוני)

 

סווטלנה רומשינה הרוסייה, אגדה בענף, בעלת שלוש מדליות זהב אולימפיות, זכתה במדליית הזהב השישית שלה באליפויות אירופה עם 189.6584 נקודות. אונה קרבונל סיימה שנייה עם 185.4774 נקודות כשמדליית הארד הלכה לאנה ולשינה האוקראינית עם 181.8341 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אנסטסיה ואימה טטיאנה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים