שתף קטע נבחר

מנהלת חטיבת החדשות בערוץ 1: אילה חסון

הכתבת והמגישה הוותיקה אילה חסון מונתה לעמוד בראש חטיבת החדשות של ערוץ 1. "העת הנוכחית הקשה לרשות השידור, יכולה להוות עבור עובדי חטיבת החדשות הזדמנות להוכיח את יכולתם המקצועית הגבוהה", אמרה

שינוי נוסף בערוץ הראשון בתקופת הפירוק: אילה חסון מונה למנהלת בפועל של חטיבת החדשות בערוץ, במקביל תעזוב את תפקידה ככתבת מדינית, אולם תמשיך בכל עיסוקיה האחרים בערוץ: הגשת "היומן" ביום שישי ותוכנית הרדיו "הכל דיבורים" ברשת ב'.

 

"העת הנוכחית הקשה לרשות השידור, יכולה להוות עבור עובדי חטיבת החדשות הזדמנות להוכיח את יכולתם המקצועית הגבוהה ולבסס את מעמדם לקראת ההקמה של תאגיד השידור הציבורי החדש", אמרה חסון בת ה-51, שתיכנס לתפקיד החל ממחר, "אני מאמינה שעשייה של מצוינות תסלול את דרכם של רבים מקרב העובדים אל המשך העשייה העיתונאית".

 

אתגר חדש. אילה חסון (צילום: יוני טובלי) (צילום: יוני טובלי)
אתגר חדש. אילה חסון(צילום: יוני טובלי)
  

מינויה של חסון מצטרף לשורה של שינויים שעברה רשות השידור מאז שהחלה לפעול תחת מפרק מטעם בית המשפט - זאת עד אשר תוקם רשות השידור החדשה בהתאם לחוק השידור הציבורי שיזם שר התקשורת גלעד ארדן. השינוי המשמעותי הראשון היה מינויו של יונה ויזנטל,

סמנכ"ל התוכן של yes לשעבר, לעורך הראשי ולקיחת סמכויותיהם של המנכ"ל לשעבר יוני בן מנחם ויושב ראש רשות השידור לשעבר, אמיר גילת. גם מנהל התוכניות בקול ישראל מיכאל מירו הודיע על עזיבתו. בנוסף הוחלט לאחרונה על הארכת מהדורת מבט בחצי שעה, הקפאת התוכנית "המוסף" של גאולה אבן.

 

"אילה חסון הפגינה לאורך חייה המקצועיים מצוינות עיתונאית ואומץ לב ציבורי בצד חריצות יוצאת דופן", אומר ויזנטל, "המינוי שלה לתפקיד הבכיר נעשה מתוך אמונה שתכונות אלה, בצד ניסיונה הרב, יוטמעו בעבודת החטיבה ויובילו אותה להישגים רבים. אין לי ספק שעובדי החטיבה וציבור הצופים יהנו מתנופה מחודשת בשידורי החדשות". חשוב לציין כי השינויים אותם מוביל ויזנטל, לא יהיו בהכרח תקפים כשתקום רשות השידור החדשה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי מימוני
תפקיד חדש. אילה חסון
צילום: יוסי מימוני
לאתר ההטבות
מומלצים