שתף קטע נבחר

טאבלט Z2: סרטים באמבטיה

היתרונות המשמעותיים של טאבלט ה-Xperia Z2 של סוני, הוא העיצוב הדק והאלגנטי, והאיטום נגד מים - למי שצריך את זה. אבל כדאי גם לחכות ל-Z3. סקירה

אקספריה Z, סדרת  מכשירי הפרימיום של סוני, מתאפיינת באיכות הרכבה גבוהה, עמידות, עיצוב מהשורה הראשונה, ביצועים וכמובן גם מחיר. זה נכון לפאבלטים ו לסמארטפונים שלא מפספסים. וגם לטאבלט Xperia Z2 שהגיע לארץ לפני כחודש עם תג מחיר  השוק של 2,199 שקלים (16GB wifi) ועד כ-2,699 שקלים (16GB LTE). שימו לב:  סוני שולחת רמזים להשקה של ה-Z3 שבוע הבא בתערוכת IFA. גם אם לטאבלט החדש יקח זמן להגיע, יתכן שהוא יביא להורדת מחיר של ה-Z2, למי שרוצה אותו. שווה לחכות כמה ימים, כך או אחרת.

 

 

נראה טוב

הטאבלט Z2 מאוד מרשים מבחינה חיצונית ומושך תשומת לב. הוא דקיק (6.4 מ"מ), הוא בעל עיצוב אלגנטי ומינימליסטי - שחור עם דפנות כסופות ופינות מעוגלות ולוגו המותג קטן יחסית, מלפנים ומאחור. הטאבלט גם קל למדי -439 גרם שכמעט ולא מורגשים גם כשאוחזים ביד אחת.

 

המסך עצמו הוא בגודל 10.1 אינץ', אבל יש לו שוליים רחבים באופן מפתיע ובשונה מטאבלטים אחרים. אמנם זה נותן מקום להניח את הבהונות, אבל אפשר היה להסתדר עם שוליים צרים יותר.

 

האקספריה עמיד במים (מים מתוקים, בעומק של עד 1.5 מטר ובמשך עד 30 דקות). אם תרצו לראות סרטים באמבטיה, יהיו סיבותכם אשר יהיו, כאשר מוודאים שכל הפתחים סגורים.

 

 (צילום: אהוד קינן) (צילום: אהוד קינן)
(צילום: אהוד קינן)

 

טוב ונוח לסרטים

רזולוצית המסך טובה למדי, 1200x1920 פיקסלים (שיוצרים צפיפות די נמוכה של 224PPI). המסך נראה בסדר גמור וטוב לצפיה בסרטים. אך יש לו נטיה להציג השתקפויות בחדק ולהתלכלך מהר מאוד מטביעות אצבע. זו בעיה משותפת לטאבלטים, סמארטפונים, וכל דבר שמניחים עליו את האצבע, אך באקספריה היא בלטה קצת יותר.

   

כיאה לטאבלט בגודלו הרמקולים נשמעים טוב מאוד. צרימות קלות מורגשות כאשר מגבירים עד הסוף, אבל אם נמצאים בחדר שקט בהחלט אפשר לנהל שיחת וידאו, או לצפות בסרטים גם בעוצמות הנמוכות יותר.  אם החדר קצת רועש, אפילו ממזגן או מאוורר, זה הזמן לעבור לאוזניות.

 

לסוני חריצי הרחבה לזכרון SD וכרטיס SIM (בדגם שאנחנו בדקנו). זה מאפשר לחבר את הטאבלט לגלישה באמצעות דור שלישי או רביעי, ולנהל שיחות טלפון באמצעות אפליקציית חייגן שמגיעה מותקנת מראש. אפשר לחבר אוזניות, או להשתמש ברמקול, למי שממש צריך.

 

מבחינת הביצועים,  מעבד מרובע ליבות Snapdragon™ 801 של Qualcomm עם 3GB זכרון פנימי בהחלט מאפשר לו להיות כלי עבודה נוח.

 

 

 

 

 

 

מחיר השוק של ה-Z2 הוא 2,199 שקלים (16GB wifi) ועד כ-2,699 שקלים (16GB LTE). מחיריה הרשמיים של סוני בארץ הם  2,699  עד 2,999 שקלים בהתאמה, וכוללים שנתיים אחריות מהיבואן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים