שתף קטע נבחר

הצוואה של דניאלה: בת 13 תרמה את צמתה

"אני זוכרת איך דניאלה הייתה מדברת על המבטים של מי שראו אותה עם קרחת, ועד כמה פאה עשתה לה טוב", סיפרה מאי בת ה-13, שחברתה נפטרה לפני שנתיים. את צמתה באורך 50 ס"מ תרמה לחולי סרטן

שנתיים אחרי שחברתה נפטרה מסרטן, נפרדה מאי מלובץ בת ה-13 מצמתה, באורך 50 סנטימטרים, ותרמה את שיערה לטובת פאות לילדים חולי סרטן. בכך הגשימה את צוואתה של החברה, דניאלה מור מזרחי, שהייתה בת 14 במותה.

 

מלובץ ומזרחי השתתפו במסע פרסום שקרא לתרומת שיער לילדים חולי סרטן. הן נפגשו לראשונה לפני כשלוש שנים במספרה, שם צילמו קליפ ובעקבותיו תרמו אלפים שיער לילדים חולי סרטן. אלא ששנה לאחר מכן הסרטן הכניע את דניאלה, כמה ימים לפני יום הולדתה ה-14. אך גם בחלוף שנתיים לא שכחה מלובץ את הקמפיין לעמותת "זיכרון מנחם", וכעת היא תרמה את צמתה.

 

"אני זוכרת איך דניאלה הייתה מדברת על המבטים של מי שראו אותה עם קרחת, ועד כמה פאה

עשתה לה טוב. חשוב לי שיידעו שיש הרבה בנות שצריכות את השיער", אמרה. "חשוב היה לי להאריך שיער ולהמשיך את הקמפיין כדי שילדים, ובעיקר בנות ונערות, יידעו שצריך לתרום שיער לילדים חולי סרטן".  

 

בפעם ראשונה שתרמה את שיערה הייתה מלובץ בת 10 בלבד. מאז עמדה בקשר שוטף עם מזרחי ולכן מבחינתה מדובר בסגירת מעגל. היא שמרה על קשר גם עם מיטל, אמה של דניאלה. "הפעם הארכתי שיער יותר משנתיים ועשיתי זאת קרוב ליום השנה של דניאלה, באהבה גדולה למי שהייתה הילדה הכי אמיצה ומקסימה שהכרתי", אמרה מלובץ. עוד הוסיפה: "התספורת הפעם יצאה מאוד קצרה אבל אני יודעת שהשיער שלי יגדל מהר, ואם אוכל לעזור לילדה אחרת שתרגיש טוב עד שהשיער שלה יגדל, אז אני מאושרת". את השיער גזרה ותרמה במספרה של מוטי רובין, שבה גם פגשה את דניאלה לראשונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל מרום
הצמה של מאי
צילום: טל מרום
צילום: טל מרום
"חשוב להמשיך את הקמפיין". מלובץ
צילום: טל מרום
צילום: טל מרום
עם דניאלה, במספרה
צילום: טל מרום
מומלצים