שתף קטע נבחר

כפר לפדופילים: העיירה של עברייני המין

200 תושבים חיים ב"כפר פלא" בפלורידה. תהליך הקבלה קפדני, האווירה דתית ובלו"ז סדנה לשליטה בכעסים. שכנים מפוחדים מעיירות סמוכות עוזבים

כמה מהם מסתובבים עם מכשירי GPS, כדי שהמשטרה תוכל לאתר אותם בקביעות. אחרים עזבו את בתיהם, אחרי שהקהילה התכחשה אליהם. כולם, מאלה שנתפסו מחזיקים חומרים פדופיליים ועד למי שתקפו מינית קטינים, הגיעו לעיירה הזאת כדי "לכפר על החטאים".

 

עוד חדשות בעולם:

השבט באמזונס נקם בחוטבי העצים

סוף לתעלומה? "התגלתה זהות ג'ק המרטש"

'לא הפסקתי לרוץ'. הילדה שברחה משבי דאעש

 

"כפר פלא" היא עיירת כנסייה קטנטנה בדרום פלורידה ששטחה 20 דונם ובה כ-200 תושבים. בשנות ה-60 שימשה העיירה כמקום מגוריהם של העובדים בשדות קני הסוכר שמקיפים אותה. ב-2009 הוסבה ל"מקלט רוחני בטוח לעברייני מין ובני משפחותיהם".

 



מכיוון שהחוק בפלורידה אוסר על עברייני מין מורשעים להיות במרחק של 300 מטר מבתי ספר, גני שעשועים, פארקים או מקומות ציבוריים נוספים שבהם עשויים להיות ילדים, הפך "כפר פלא" ליישוב מבוקש עבור אלה שרוצים להתחיל בחיים חדשים.

 

"מספר הבקשות שמגיע גבוה ותהליך הקבלה בררני מאוד", אמר נואה רבינוביץ', שביקר בכפר וצילם את התמונות. כמה מתושבי העיירה הם קרובי משפחה של העבריינים. רוב הנשים בעיירה נשואות לעבריינים, ולפי רבינוביץ' יש "לפחות עבריינית מין אחת" בעיירה.

 



 


"אם נעזוב לרגע את השיפוט האתי והמוסרי, התושבים מנסים לחיות בדרכם את 'החלום האמריקני', בדרך היחידה שהחוק והחברה מרשים

להם. כמה מדברים על התקוות שלהם לחיים אחרי הזמן בכפר, אבל רבים מוצאים בכפר שקט ורוצים להישאר".

 

את הכפר הקים כומר אנגליקני שכשהיה בן 18 נחשד באונס אחרי שהכניס את חברתו בת ה-14 להריון. היום מעביר הכומר שיעור שבועי בטהרה מינית. התושבים עוברים שיעורי דת וגם סדנה לשליטה בכעסים, ורובם מתבקשים לעבור טיפול פסיכולוגי עם הגעתם לעיירה.

 

חלק מהתושבים עובדים בעיירות הסמוכות, שהקרובה ביותר נמצאת במרחק שלושה קילומטרים. רבים מתושבי העיירות האלה עזבו את האזור אחרי שהכפר הוקם. גם תחנת האוטובוס בכניסה לכפר הועתקה למקום אחר כדי שילדים לא יתקרבו לעבריינים המורשעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"חיים את החלום האמריקני בדרכם"
מומלצים