שתף קטע נבחר

המכוניות של השנה החדשה - הרשימה המלאה

שנה עברית חדשה בפתח - ויצרניות הרכב יציפו אותנו בדגמים חדשים ומחודשים. קבלו את רשימת הדגמים שצפויים להגיע ארצה - החל מדגמים זולים וחסכוניים, ועד אלה שלעולם לא תוכלו להרשות לעצמכם

תעשיית הרכב מציעה מדי שנה שורה ארוכה של דגמים חדשים. בחלק מהמקרים מדובר בשדרוג קל בלבד של דגם קיים, אבל במקרים רבים מדובר בדגמים חדשים, בדרך כלל גדולים, טובים, מאובזרים, חזקים, חסכוניים בדלק ו... כמובן יקרים יותר. לקראת שנה עברית חדשה, קבלו את רשימת הדגמים ששווה לקחת בחשבון אם אתם מתכננים לקנות רכב, ושווה לקרוא אם אתם פשוט מתעניינים. 

 

 

אודי

מותג היוקרה של פולקסווגן יציע השנה בישראל את ה-TT החדשה, שתגיע אלינו לקראת סוף 2014. מכונית הקופה הספורטיבית זוכה לעיצוב חדש (אך דומה מאוד לעבר, וטוב שכך מבחינתנו), ותציע תא נוסעים חדשני עם לוח מחוונים בעל מסך צבעוני גדול. לצידה אודי תשיק את ה-A6 ו-A7 המעודכנות, שעברו מתיחת פנים קלה.

 

 

אופל

החידוש המרכזי של אופל - קורסה החדשה. דור חדש לסופר-מיני שזוכה להצלחה נאה באירופה. כבעבר, הקורסה תציע מרכב האצ'בק וגרסאות שלוש וחמש דלתות. היא תנחת בישראל כבר בחודש ינואר 2015. מלבדה, אופל תשיק בתחילת 2015 אדם אוטומטית, ובסוף השנה את הקארל - מתחרה לקיה פיקנטו. 

 

 

אלפא רומיאו

המותג האיטלקי לא צפוי להציג חידושים משמעותיים, לפחות עד סוף 2015. אז תוצג הג'וליה, יורשת ה-159. עדיין לא ברור אם תגיע אלינו לפני 2016. מי שכן תגיע היא המיטו תלתן ירוק לאחר מתיחת פנים קלה, עם תיבה רובוטית כפולת-מצמד ומערכת מולטימדיה חדשה. 

 

אינפיניטי QX60 ()
אינפיניטי QX60

 

אינפיניטי

מותג היוקרה ישיק בישראל את ה-QX60, שנחשף בשנת 2011 תחת השם JX ושמו שונה יחד עם יתר דגמי המותג. זהו רכב פנאי גדול עם שבעה מושבים, שימוצב בפסגת היצע רכבי הפנאי של המותג בישראל. בנוסף במהלך המחצית השנייה של 2015 יושקו אצלנו ה-Q30 (משפחתית קומפקטית יוקרתית) וגרסת הפנאי שלה, ה-QX30. שתיהן עדיין לא נחשפו רשמית.

 

 

ב.מ.וו

למותג היוקרה הגרמני צפויים בשנה הקרובה מספר חידושים, בראשם סדרה 2 אקטיב טורר שתופיע כאן תוך שבועות ספורים. בתחילת שנה הבאה יגיעו אלינו ה-X6 החדש וסדרה 2 קונברטיבל. ומה עם i3 ו-i8 החשמליות-היברידיות? לדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, אין בינתיים תכניות רשמיות בעניין.

 

 

ג'יפ

מותג השטח ייכנס בסוף 2014 לפלח רכבי הפנאי הקטנים, עם הרנגייד. לרכב חמש דלתות ופלטפורמה משותפת עם פיאט 500X הצפוי אף הוא בקרוב. 

 

 

הונדה

גם הונדה תיכנס לפלח החם של פנאי קטנים, עם ה-HR-V המשווק מזה יותר משנה ביפן תחת השם וזל (Vezel). לצידו היצרנית צפויה להשיק אצלנו את הסיוויק טייפ R הסדרתית, עם מנוע טורבו שמספק יותר מ-280 כ"ס ועיצוב אגרסיבי. 

 

 

וולוו

החידוש החשוב לשנה הקרובה מיצרנית הרכב השוודית, יהיה כמובן ה-XC90 החדש. הרכב, שמסמל את התחדשות המותג לאחר המעבר לבעלות סינית, יציע שורה של טכנולוגיות מתקדמות - בעיקר בתחום הבטיחות. 

 

 

טויוטה

יצרנית הרכב היפנית תציג בפריז רכב פנאי קטן רחוק מאד מייצור סדרתי. כן תגיע אלינו בתחילת 2015 האייגו הקטנה, אחות תאומה לפיז'ו 108 וסיטרואן C1 שכבר הגיעו לישראל.

 

 

יגואר

כמו וולוו, גם ליגואר יש בעלים חדש (הודי), ורצון להוכיח שהחופש שהיא מקבלת בפיתוח דגמים עשה לה רק טוב. ההוכחה תהיה בדמות ה-XE, משפחתית גדולה יוקרתית חדשה, וניסיון ראשון להתחרות בב.מ.וו סדרה 3 מאז ה-X-טייפ הכושלת. ה-XE תגיע אלינו ברבעון השני של 2015.

 

יונדאי i20 ()
יונדאי i20

 

יונדאי

רבת המכר של יונדאי, מכונית הסופר-מיני i20, תוחלף בחודש אפריל בדור שני וחדש לחלוטין. גם הפעם יהיו גרסאות שלוש וחמש דלתות, אך בניגוד לעיצוב שהתחדש המכונית תציע מנועים ותיבות הילוכים דומים לעבר.

 

 

לנד רובר

אחותה של יגואר, לנד רובר, תציע גם רכב חדש שפיתחה לאחר עזיבת פורד לידי טאטא. זהו הדיסקברי ספורט, שמבוסס על האווק הקומפקטי אך יציע בסיס גלגלים ארוך ושבעה מושבים. בהמשך 2015 עשוי להגיע אלינו גם הדיסקברי החדש, שעדיין לא נחשף רשמית. 

 

 

לקסוס

בסוף שנת 2014 לקסוס תשיק בישראל את המתחרה הראשון שלה בפלח רכבי הפנאי הקומפקטיים, ה-NX. כמקובל בלקסוס, הוא ישווק בגרסת כלאיים עם מנוע בנזין ומנוע עזר חשמלי. בהמשך תגיע גם גרסת טורבו-בנזין - לראשונה בתולדות לקסוס מאז הושק המותג בסוף שנות ה-80. 

 

 

מאזדה

בסוף שנת 2015 תושק בישראל ה-MX-5 החדשה, רודסטר עם גג בד מתקפל, שני מושבים והנעה אחורית. מכונית הספורט הקטנה עברה דיאטת משקל ותציע מנועים חדשים. עוד קודם לכן, כבר בסוף 2014, תגיע אלינו ה-2 החדשה בגרסת האצ'בק חמש דלתות, ולאחר מכן בדגם ארבע דלתות שיתחרה ביונדאי אקסנט. 

 

 

מיני

החידוש המשמעותי של מותג היוקרה הבריטי-גרמני, יגיע בחודש אוקטובר הקרוב בדמות דגם חמש דלתות. בפשטות - אותה מיני מוכרת, אך עם מידות גדולות יותר וחמש דלתות, לנוחות ושימושיות משופרת.

 

מיצובישי

עשויה להציע במהלך השנה הבאה גרסה מחודשת של האאוטלנדר, עם עדכון לעיצוב החיצוני והפנימי. 

 

 

מרצדס

ליצרנית היוקרה יהיו בשנה הקרובה שורה של חידושים, המסקרן שבהם הוא מכונית הספורט החדשה GT. זו תנחת אצלנו בתחילת 2015, מעט אחרי שתושק כאן מתיחת הפנים של ה-CLS בינואר הקרוב. במהלך השנה יגיע אלינו גם רכב הפנאי-קופה של מרצדס, שעדיין לא הושק רשמית. 

 

 

ניסאן

אחרי שנים ארוכות של היעדרות, ניסאן חוזרת לפלח המשפחתיות הקומפקטיות עם הפולסאר. המכונית החדשה תושק אצלנו בסוף 2014. לצידה יושק במהלך 2015 ה-X-טרייל החדש, שהפעם הוא גרסת שבעה מושבים של הקאשקאי (מחליף את הקאשקאי+2).

 

סאנגיונג X100 (גרסת תצוגה) ()
סאנגיונג X100 (גרסת תצוגה)

 

סאנגיונג

ביוני 2015 סאנגיונג תצטרף לפלח רכבי הפנאי הקטנים עם ה-X100, שקדימון שלו יוצג בתערוכת פריז.

 

סוזוקי ויטארה ()
סוזוקי ויטארה

 

סוזוקי

במהלך 2015 יחל שיווק הוויטארה החדש, שיערוך הופעת בכורה בפריז.

 

סיאט

במהלך השנה תוצג האיביזה החדשה (שעדיין לא נחשפה), דור שישי למכונית הסופר-מיני המבוססת על פולקסווגן פולו.

 

 

סיטרואן

רגע לפני שמותג היוקרה DS מופרד מסיטרואן והופך עצמאי, הוא ייפרד במתיחת פנים קלה לדגם איתו יצא לדרך לפני כארבע שנים - ה-DS3.  

 

 

סמארט

מותג מכוניות המיקרו של מרצדס יציע בישראל מהרבעון השלישי של 2015 שתי מכוניות חדשות, שפותחו יחד עם רנו. הקטנה תהיה הפורטו החדשה, דור שלישי של הננסית הדו-מושבית. גרסה ארוכה עם ארבעה מושבים, הפורפור, תוצע לצידה - כאשר לשתיהן מנוע אחורי והנעה אחורית.

 

סקודה פאביה ()
סקודה פאביה

 

סקודה

הפאביה החדשה שתוצג בתערוכת פריז, תגיע לישראל בתחילת שנת 2015 עם עיצוב חדש ומנועים מעודכנים. 

 

 

פולקסווגן

תציע מתחילת 2015 את הפאסאט החדשה, לצד מתיחת הפנים של הטוארג. בשני המקרים יש עיצוב חדש בפנים ובחוץ, כמו גם מנועים חדשים. עוד מפולקסווגן - נקבל במהלך 2015 את מתיחת הפנים של השירוקו.  

 

 

פורד

צפויה להתחיל בשיווק מספר גדול יחסית של דגמים במהלך השנה, חלקם נדחו בגלל המשבר באירופה. אלו יכללו את רכב הפנאי אדג' שהוחלף בדור חדש, ה-S-מקס דור שני והמונדיאו החדשה - שיגיעו כולם לקראת אמצע 2015. במהלך השנה תגיע אלינו גם מתיחת הפנים של הפוקוס המשפחתית, גם בגרסת ST ספורטיבית.

 

 

פורשה

לקראת סוף 2015 יגיע אלינו פורשה קאיין המחודש, שעבר מתיחת פנים ומציע כעת גרסת כלאיים מתקדמת יותר - כולל טעינה משקע וטווח חשמלי משופר.

 

פיאט

בסוף 2015 פיאט תרחיב את היצע משפחת ה-500, עם ה-500X - רכב פנאי קטן המבוסס על פלטפורמה משותפת לג'יפ רנגייד. כמוהו, ייתכן ויהיו גם גרסאות הנעה כפולה. והעיצוב - דומה ל-500L.

 

פיז'ו 508 ()
פיז'ו 508

 

פיז'ו

לאחר שהשיקה את ה-108 החדשה, פיז'ו תתמקד בשנה הבאה במתיחת הפנים של ה-508, המשפחתית הגדולה של המותג. ייתכן גם כי במהלך השנה יוצג מחליפו של ה-3008, רכב הפנאי הקומפקטי, כפי שנרמז על-ידי מכונית התצוגה קווארץ שתושק בפריז.

 

 

פרארי

המעבר למנועי טורבו ימשיך במותג מכוניות הספורט האיטלקי, עם השקתה של מתיחת הפנים ל-458 איטליה במהלך 2015. צפו גם לגרסת ספיידר של הספצ'אלה עוד במהלך 2014.

 

קיה סורנטו ()
קיה סורנטו

 

קיה

באביב הבא יגיע אלינו הסורנטו החדש. זה יהיה דור שלישי לרכב הפנאי הגדול יחסית של קיה, עם עיצוב שונה ויותר אבזור. בנוסף, צפויה במהלך השנה מתיחת פנים קלה לריו, הסופר-מיני של הקוריאנים.

 

 

רנו

תשיק בישראל במהלך 2015 את הטווינגו החדשה, הדור השלישי של מכונית המיני. הפעם עם מנוע אחורי והנעה אחורית, ומרכב חמש דלתות (בעבר רק שלוש דלתות ומנוע והנעה קדמיים).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פולקסווגן פאסאט
פורד מונדיאו
מאזדה MX-5
ב.מ.וו סדרה 2 אקטיב טורר
הונדה HR-V
יגואר XE
מיני 5 דלתות
פיז'ו 508
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים