שתף קטע נבחר

"ואן פרסי נפגע הכי הרבה מעזיבת פרגוסון"

ריו פרדיננד התראיין לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד וסיפר על תגובות השחקנים אחרי הודעת הפרישה של המנג'ר האגדי: "זה הוציא מכולנו את הרוח מהמפרשים. ואן פרסי רק הגיע והצליח לטעום מההצלחות. הוא רצה עוד"

הפתיחה המאכזבת של העונה ותחילת הקדנציה הבעייתית של לואיס ואן חאל, החזירה לכותרות את העיסוק בעזיבת אלכס פרגוסון את מנצ'סטר יונייטד.

 

בראיון שהעניק ריו פרדיננד לערוץ הטלווויזיה של המועדון סיפר הבלם על התחושות בקרב השחקנים אחרי שהמנג'ר האגדי הודיע כי הוא מסיים את תפקידו. "ההודעה הוציאה את הרוח מהמפרשים של כולנו", הודה הבלם, שעבר העונה לק.פ.ר, "זה נתן לנו מוטיבציה לזכות בתואר האליפות ב-2012".

 

רובין ואן פרסי. "אפשר היה לראות שזה פגע בו יותר מכולם" (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
רובין ואן פרסי. "אפשר היה לראות שזה פגע בו יותר מכולם"(צילום: Gettyimages)

 

לדברי פרדיננד, מי שנפגע הכי הרבה מעזיבת פרגוסון הוא רובין ואן פרסי: "כולם ידעו להעריך מה המנג'ר תרם לקריירה שלהם. האיש שנפגע הכי הרבה היה ואן פרסי.

הוא הגיע באותה עונה, הצליח לטעום מההצלחות והוא רצה עוד. אפשר היה לראות שזה פגע בו יותר מכולם באותה תקופה".

 

ואן פרסי, שכמו יתר חבריו התקשה לתפקד תחת המחליף דייויד מויס, לא הסתיר כי הוא הסכים לעבור מארסנל לאולד טראפורד בתחילת עונת 2012/3 בעיקר בגלל פרגוסון. יונייטד שילמה עליו 24 מיליון ליש"ט והוא היה אחד הגורמים לזכייה בתואר, רגע לפני הפרידה מהמנג'ר הסקוטי וההידרדרות שהגיעה לאחר מכן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים