שתף קטע נבחר

פיז'ו 108 החדשה: 70 אלף שקלים לגרסה ידנית

מכונית המיני של פיז'ו, אחות תאומה לטויוטה אייגו וסיטרואן C1 החדשות, מגיעה לאולמות התצוגה. עם מנוע 1.2 ליטר ותיבה ידנית יעמוד מחירה על 70 אלף שקלים

פיז'ו החלפה את ה-107 ב-108, ומתחילה כעת בשיווק מקומי. יבואנית הרכב לובינסקי (פיז'ו, סיטרואן ו-MG) מתחילה בשיווק מכונית המיני 108, הצלע של פיז'ו בשלישיית התאומות הכוללת גם את סיטרואן C1 המשווקת כבר, וטויוטה אייגו שתגיע לישראל בעתיד. פיז'ו משחררת לפרסום גם את מחירי הקטנה החדשה, ואלה עומדים על 70 אלף שקלים עבור גרסת מנוע 1.2 ליטרים עם תיבה ידנית, 80 אלף שקלים לגרסה האוטומטית עם מנוע ליטר, ו-90 אלף שקלים לגרסה דומה עם גג נפתח חשמלית.

 

 

ה-108 מצטרפת לקטגוריה מהסוערות בשוק הרכב הישראלי והאירופאי, עם היצע שמתחדש במהירות מדי שנה ומספר מתמודדות גדול, עם דגמים שחלקם זכו להצלחה גדולה. למשל קיה פיקנטו בשוק הישראלי, שהייתה ב-2013 המכונית הנמכרת ביותר בישראל. אבל גם יונדאי עם ה-i10 המודרנית, שברולט עם הספארק, שלישיית פולקסווגן-סקודה-סיאט עם דגמים מקבילים וסיטרואן עצמה, מהווים תחרות של ממש לפיז'ו החדשה.

 

בלובינסקי אומרים כי ה-108 תגיע ארצה בארבע גרסאות עיצוביות הנבדלות ביניהן בצביעת המרכב וחלל תא הנוסעים. כל אחת מאלה תתאים לשתי גרסאות המנוע-תיבת הילוכים שיגיעו ארצה. הראשונה והחזקה מהשתיים (1.2 ליטר, 82 כ"ס), תיבת חמישה הילוכים ידנית ותצרוכת דלק מוצהרת בתנאי מעבדה של 23.2 ק"מ לליטר. הגרסה השניה תעשה שימוש במנוע קטן יותר (ליטר) עם תיבה רובוטית, ותצרוכת דלק מוצהרת של 23.8 ק"מ לליטר.

 

ה-108 תציע כאבזור מקורי וסטנדרטי בין היתר שש כריות אוויר ואת כל מערכות הבטיחות הנדרשות, כולל צג מידע גדול ("9.7) עם בלוטות' ואפשרות להעתקת צג הסמאטרפון וגלגל הגה מצופה עור. גרסה נפרדת תציע גג נפתח (חלקית) חשמלית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים