שתף קטע נבחר

טל בן חיים: "הבלוף תמיד מתגלה מתישהו"

לאחר ההפסד 3:2 לב"ש, חלוץ מכבי ת"א עקץ את הקבוצה היריבה: "אני בטוח שאנחנו הרבה יותר טובים". זהבי: "גם בשנה שעברה הפסדנו בווסרמיל ובסוף חגגנו אליפות". צפו בתקציר

במכבי ת"א כעסו מאוד לאחר ההפסד 3:2 להפועל ב"ש בווסרמיל, דבר שבא לידי ביטוי בהתבטאויות של השחקנים בצהוב עם סיום המשחק הדרמטי. כמו כן, נשמעו ביקורות כלפי החילוף של המאמן פאקו אייסטראן, שבחר להוציא את הבלם קרלוס גרסיה והכניס במקומו את החלוץ ברק בדש, כשזמן קצר לאחר מכן נכבש שער הניצחון של אליניב ברדה.

 

ערן זהבי, שכבש את שערו השלישי העונה, סיכם בקצרה: "הקבוצה הפחות טובה ניצחה. גם בשנה שעברה הפסדנו פה ובסוף חגגנו אליפות. אני מקווה שנמשיך במסורת הזו".

 

"בעונה שעברה הפסדנו לבאר-שבע בדיוק פה במשחק הראשון, אך בשלושת המשחקים אח"כ כבר ניצחנו. אבא שלי לימד אותי שהבלוף תמיד מתגלה מתישהו", אמר טל בן חיים. "אני לא רוצה חלילה לומר שהפועל באר שבע היא בלוף כי היא ניצחה היום וכל הכבוד לה, אבל אני בטוח שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ולאורך זמן אנחנו נראה את זה".

 

 "מתסכל אותי מאוד להפסיד משחק בו שלטנו במאה אחוז. המשחק הלך לנו טוב ואפילו שהיינו בפיגור במחצית הראשונה, הרגשנו שאנחנו הולכים לכבוש. יכול להיות שאפילו היינו נינוחים מדי לנוכח השליטה שלנו במגרש. קיבלנו היום גולים שאנחנו לא רגילים לקבל וזה פגע בנו מאוד. יכולנו לנצח את באר שבע ולהוציא להם את האוויר, אבל העונה עוד ארוכה".

 

"לאורך זמן נוכיח שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מב"ש". בן חיים, אמש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"לאורך זמן נוכיח שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מב"ש". בן חיים, אמש(צילום: אורן אהרוני)

 

כשנשאל על החילוף של פאקו בדקות הסיום, השיב בן חיים: "לא אחלוק על המאמן שלנו בשום צורה. אם הוא מאמן מכבי, סימן שהוא יודע מה שהוא עושה. אם הוא עשה את החילוף הזה, סימן שהוא חשב שזה מה שיביא לנו את הניצחון. ברוב המשחקים זה היה נגמר לטובתנו והערב זה נגמר לרעתנו".

 

"החשק לעשות אליפות שלישית הוא אדיר. זה חשק במאה אחוז. אני בטוח שההפסד הזה יעיר אותנו עוד טיפה ואנחנו נחזור למסלול מהר מאוד", סיכם החלוץ, שכבש את שער השוויון הזמני של קבוצתו.

 

"רצינו ללכת על כל הקופה והפסדנו"

במכבי מודעים ליכולת החלשה של חוליית ההגנה, בעיקר מצידם של עומרי בן-הרוש ואיתן טיבי. הקפטן שרן ייני: "מבואסים, המשחקים עם ב"ש הפכו למעניינים לקהל, אבל לפחות היינו שותפים למשחק גדול. לא התבלבלנו אחרי החילוף הלגיטימי. מכבי לא אוהבת לסיים משחקים בתיקו והמאמן רצה שננצח. רצינו ללכת על כל הקופה והפסדנו בסופו של דבר. זה קורה".

 

שחקני מכבי ת"א מאוכזבים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים(צילום: אורן אהרוני)

 

"לא שיחקנו רע, שלטנו והם ניצלו חוסר ריכוז שלנו. פאקו אמר לנו שהפסד זו התחלה של רצף ניצחונות חדש ואת זה נצטרך ליישם. אנחנו בטוחים בעצמנו. הראש יהיה אמנם בנבחרת בתקופה הקרובה, אבל אחרי זה נתמודד עם המשחק מול מכבי חיפה".

 

עדן בן-בסט הציג יכולת פושרת מאוד במשחק הראשון שלו במדי מכבי בליגה הישראלית. "אין לחץ, מכבי לא בנויה על עדן בן-בסט או על שחקן אחר, היא מעל הכל", אמר חלוץ הרכש. "שמחתי בניצחונות של מכבי ואני רוצה להיות חלק מזה עכשיו. שמח וכייף לי שהייתי במגרש, נבוא לנצח בבלומפילד את חיפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברדה חוגג, בן חיים מאוכזב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים