שתף קטע נבחר

אימון: 1:1 בין רעננה לקריית שמונה

שתי הקבוצות קיימו משחק אימון כדי לשמור על כושר משחק בזמן הפגרה. קהת כבש בפנדל לזכות הצפוניים, קאנגאווה איזן

הפועל רעננה והפועל קריית שמונה סיימו היום (ה') ב-1:1 את משחק האימון ביניהן שנערך כדי לשמור על כושר משחק בזמן הפגרה.

 

שני השערים הובקעו במחצית השנייה. קריית שמונה כבשה ראשונה בפנדל של רועי קהת (דקה 58), לאחר מהלך בצד שמאל של חן דלמוני שהסתיים בנגיעת יד ברחבה. רעננה הישוותה (75) על ידי החלוץ הזמבי, אוונס קאנגאווה, שקיבל כדור עומק מצוין מהבלם יניב לביא, ומתוך הרחבה בעט פנימה.

 

ברק בכר. "יצאנו ב-07:00 מקריית שמונה" (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
ברק בכר. "יצאנו ב-07:00 מקריית שמונה"(צילום: אלעד גרשגורן)

 

שני המאמנים, חיים סילבס וברק בכר, שיתפו גם שחקנים מחליפים שאינם מרבים לשחק בליגה כדי לבחון את התקדמותם. הבשורה הטובה מבחינה רעננה היא חזרתו של השוער אריק ינקו,

שבגלל פציעה בכתף לא פתח את הליגה, והיום שיחק טוב.

 

במשחק צפו גם הבעלים של קריית שמונה, איזי שירצקי, והמנכ"ל יוסי אדרי. השוער גיא חיימוב הגיע למשחק לתמוך בשחקני קבוצתו בטרם יצא לאימון הנבחרת. מאמן קריית שמונה, ברק בכר, אמר: "משחק אימון טוב נגד יריבה טובה. אני מרוצה מהגישה ומהמחויבות של השחקנים, אחרי שלוש שעות בדרכים. הקבוצה יצאה ב-07:00 מק"ש, ובגלל הפקקים הנסיעה התארכה".

 

גם ברעננה מרוצים מיכולת הקבוצה, כפי שסיפר המאמן חיים סילבס: "זה היה משחק אימון טוב שנועד לאפשר דקות משחק לשחקנים המחליפים". רעננה איפשרה לחלוץ צ'ם ממאדו לצאת לחופשת מולדת בסנגל. עוד חסרו הפצועים לואי טאהא, יקיר שינה וערן רוזנבאום. בקריית שמונה חסרו וובה בראון, אחמד עאבד וחיימוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רועי קהת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים