שתף קטע נבחר

שלומי שבת: "רק עכשיו למדתי להגיד לא"

העונה השלישית של "The Voice" כבר מגיעה לשלב הסופי, ושלומי שבת עדיין לא יודע להצביע על מנצח או לומר מה יעלה בעתידו בעונה הבאה. המנטור האבהי נקשר גם הפעם למתמודדים שלו, אבל מבין שההצלחה לא תמיד נמצאת מעבר לפינה. "אי אפשר לעזור לכולם", הוא אומר בראיון

שלומי שבת ידוע כמנטור הרגיש של תוכנית הריאליטי "The Voice". חברי הנבחרת שלו מכנים אותו אבא, הוא שומר על קשרי חברות עם משתתפים מעונות קודמות כמו יובל דיין, ומעיד בעצמו על קשר רגשי למתמודדים ולתפקיד. עם זאת, גם הוא כבר מבין שלא לכולם יש מקום בשוק המוזיקה - במיוחד בתקופה שבה מתרבות התוכניות בתחום ומציפות את השוק הצפוף גם כך.  

 

 "זה כיף, אתה מגדל ילדים שהם דור חדש של מוזיקאים", הוא אומר בראיון. "עם זאת, לא קל מבחינה נפשית ורגשית. בסופו של דבר יש לך קריירה משל עצמך, ואתה לא יכול לעזור לכולם. רק עכשיו אני לומד איך אומרים לא, הייתי צריך בית ספר בשביל זה".

 

המתמודדים בנבחרות השונות שלך לאורך השנים סיפרו שאתה כמו אבא שלהם. גם אתה מרגיש כך?

 

"לא נעים להגיד שאני מרגיש כמו אבא של המתמודדים, אבל בפועל זה מה שקורה והזמן עושה את שלו". 

 

אתה מגיע לשלב ההופעות עם שלושה מתמודדים, מי לדעתך יהיה הזוכה שלך?

 

"תראה, זו השאלה שהכי פחדתי ממנה. השלישייה באמת חזקה ומגוונת. שלושתם פייבוריטים גם ברחוב, מאוד אוהבים אותם. שיראל היא זמרת בוגרת יותר - גם בגיל, בהגשה ובאופי, ואוהבים אותה. הנוער מאוד אוהב את ירדן ורומה".

 

 

המנטורים של התוכנית. לוח הזמנים השתנה בגלל המצב הביטחוני (צילום: עדי ורני) (צילום: עדי ורני)
המנטורים של התוכנית. לוח הזמנים השתנה בגלל המצב הביטחוני(צילום: עדי ורני)

קשה לומר שהעונה השלישית של "The Voice", תיזכר כמוצלחת ביותר שלה. גם עכשיו, רגע לפני שלב ההופעות החיות (שיחל הערב, א'), מתמודדי התוכנית עדיין לא הפכו לכוכבים או לזמרים מוכרים כפי שעשו קודמיהם בעונות שעברו. אפשר לייחס זאת למבצע "צוק איתן", שגרם להקפאה של התוכנית למשך חודש וחצי ולדחייה משמעותית בלוח הזמנים שלה.

 

"בטח שאני מרגיש את הפגיעה של 'צוק איתן', אני רואה שאנשים ברחוב מבולבלים בגלל שהתוכנית ירדה מהאוויר וחזרה", אומר שבת, "אבל אנחנו מתקנים את זה לאט לאט, החזרנו את הרייטינג למקום שאנחנו אוהבים, לא שאני מבין גדול בזה, אבל בכל זאת. החיים שלנו נפגעו במלחמה הזאת, אז שתוכנית לא תיפגע?"

 

אחרי שהעונה תסתיים, תשקול לעזוב אותה?

 

"זה לא סוד שאני מת על 'The Voice', אני קשור אליה רגשית, כי מדובר בחברה צעירים שאני מאוד מתחבר אליהם, וגם קשור לתפקיד הזה בפן המקצועי. להיות מנטור לחיים, לאו דווקא טלוויזיוני. לגבי העונה הבאה, עדיין לא הגענו לשיא של העונה הזאת והוא עוד מחכה לנו. אז אני עוד לא יודע לומר".

 

בינתיים המתחרים מ"הכוכב הבא" שולחים את הזוכה שלהם לאירוויזיון, מה דעתך על זה?

 

"כאחד שהשתתף באירוויזיון, אני יכול לומר שפעם היתה לי דעה שלילית על התחרות הזאת. אבל כשזה מגיע לזמר או זמרת בתחילת הדרך - זה פותח דלתות. מדובר באירוע מקצועי, נוצץ ומתוקשר, וזה יכול לתת פוש רציני לאמן שמתחיל את החיים בתוכנית ריאליטי. מצד שני, זה כן מין כתם שלא עוזב אותך - כי אמנות ואירוויזיון לא כל כך הולכים יחד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדי אורני
שלומי שבת ב-"The Voice"
צילום: עדי אורני
לאתר ההטבות
מומלצים