שתף קטע נבחר

NBA: מת אחיו הצעיר של ג'ואל אמביד

עדיין לא ברורה הסיבה למותו בקמרון של ארתור אמביד, אחד משני אחיו הצעירים של סנטר פילדפיה סיקסרס. קדם עונה: 27 נק' לקובי בראיינט בתבוסה של הלייקרס

פילדלפיה סיקסרס נאלצה ביממה האחרונה להתמודד עם סיטואציה לא פשוטה אחרי שקיבלה הודעה כי אחיו הצעיר של הרוקי ג'ואל אמביד מת בקמרון. 

 

בארצות הברית מדווחים הבוקר (ו') כי עדיין לא ברורה סיבת המוות של ארתור, כאשר גם גילו לא פורסם, אולם נודע כי הוא אחד משני האחים הצעירים של הסנטר. ג'ואל אמביד בן ה-20, שהיה אמור להיבחר ראשון בדראפט, ספג פציעה ברגלו, עבר ניתוח שישבית אותו עד תחילת 2015, ונבחר בסופו של דבר שלישי ע"י הסיקסרס.

 

ג'ואל אמביד. טרגדיה משפחתית (צילום: AP)
ג'ואל אמביד. טרגדיה משפחתית(צילום: AP)

 

לפנות בוקר אירחה פילדלפיה את בוסטון סלטיקס למשחק הכנה לקראת העונה החדשה, אולם בעקבות הבשורות הקשות המאמן ברט בראון, הג'נרל מנג'ר סם הינקי

והפורוורד הקמרוני לוק אמבה אמוטה, לא הגיעו לאולם ושהו לצידו של אמביד.

הסלטיקס ניצחו במשחק 91:111 בזכות משחק מצוין של ג'ארד סלינגר (21 נקודות).

 

במשחקי הכנה לקראת העונה הקרובה שנערכו לפנות בוקר הושגו התוצאות הבאות: ניו אורלינס פאליקנס (אנטוני דייויס, 28 נק') - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 86:120, שיקגו בולס (סל ניצחון של ג'ימי באטלר, שקלע 29 נק') 85 - אטלנטה הוקס 84, גולדן סטייט ווריירס 104 - דנבר נאגטס 101, לוס אנג'לס לייקרס 86 (קובי בראיינט, 27) - יוטה ג'אז 119, פיניקס סאנס 121 - סן אנטוניו ספרס 90.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים