שתף קטע נבחר

2:3 להפועל חיפה על נתניה בדקה ה-93

הקבוצה של ראובן עטר ניצחה לראשונה העונה ועשתה את זה באופן דרמטי במיוחד. טאדאס קייאנסקאס כבש שער עצמי (8) והשווה (22). גל כהן השלים את המהפך (44) לפני שהורחק, שמעון הרוש איזן (71) ורועי שוקרני אמר את המילה האחרונה בתוספת הזמן. מסתמן: קלונאס ישוחרר בינואר, אוהדי נתניה קראו לפטר את יוסי מזרחי

ניצחון בכורה בסטייל. אחרי שהשיגה רק נקודה אחת משלושת במחזורים הראשונים של הליגה, בהפועל חיפה יכולים לחייך. ראובן עטר וחניכיו גברו הערב (ש') 2:3 על מכבי נתניה משער ניצחון של רועי שוקרני בדקה ה-93.

 


 

דווקא נתניה עלתה ראשונה ליתרון ועשתה את זה משער עצמי של טאדאס קייאנסקאס בדקה השמינית, אבל הליטאי היה זה שהחזיר את הפועל חיפה למשחק בעצמו עם שער השוויון (22). אור אוסטוינד שבישל את השער, רשם לעצמו אסיסט נוסף בדקה ה-44 כשגל כהן הבקיע את שער הבכורה שלו בקבוצה.

 

צלישר והחברים מנתניה חוגגים מוקדם מדי (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
צלישר והחברים מנתניה חוגגים מוקדם מדי(צילום: גיל נחושתן)

 

בדקה ה-70 גל כהן סיים את המשחק כשראה כרטיס צהוב שני והורחק. חלפה דקה ונתניה השוותה ל-2:2 עם שער של שמעון הרוש, אבל הפועל חיפה לא ויתרה. 3 דקות בתוך תוספת הזמן, שוקרני קיבל מסירה מיובל שבתאי וכבש את שער הניצחון.

 

בתוך כך, מינדאוגאס קאלונאס הליטאי צפוי להשתחרר בינואר מהפועל חיפה לאחר שלא חזר בזמן לארץ בטענה שאיבד את דרכונו. במועדון לא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום והוא יועמד בפני ועדת משמעת ויספוג עונש כבד. עטר אמר על כך: "עד חודש ינואר הוא איתנו ועד אז הוא ייענש לאחר שעבר כבר כמה עבירות משמעחמורות".

 

הרוש מבין שזה לא היום שלו (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
הרוש מבין שזה לא היום שלו(צילום: גיל נחושתן)

 

אוהדי נתניה קיללו את השחקנים: "אין לכם כבוד"

אוהדי מכבי נתניה, שלא קיבלו בהבנה את ההפסד, המתינו דקות ארוכות מחוץ לאיצטדיו,ן גידפו וקיללו את השחקנים ודרשו לפטר את יוסי מזרחי.

"אין לכם כבוד, תורידו את החולצות", צעקו האוהדים, "חבורה של כפויי טובה, תתביישו לכם". כוחות אבטחה הגיעו למקום והאוהדים לא עזבו עד שאוטובוס הקבוצה עזב את המקום.

 

מזרחי הגיב: "ספגנו שערים של קבוצה נאיבית. לצערי זה חוזר על עצמו ונצטרך למצוא פתרון. אסור לנו לספוג שערים מהסוג שספגנו היום, יש לנו המון עבודה ואני אמצא את הפתרונות".

 

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר: "הרבה זמן לא ניצחתי בתוספת הזמן, זו ללא ספק חוויה גדולה. הרגשתי במהלך המשחק שאנחנו יכולים לנצח ואני שמח שניצחנו".

 

הדוגמנית הספרדייה שחתמה ביובנטוס. צפו

השוער הטיפש בעולם או מחדל שיפוט? צפו

צפו: השופט שלף צהוב וספג אגרוף בתגובה

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
שחקני הפועל חיפה חוגגים
צילום: גיל נחושתן
מומלצים