שתף קטע נבחר

פלאש נטוורקס תפטר כ-30 מעובדיה בישראל

החברה צפויה לפטר 40 עובדים בעקבות המיזוג עם מוביקסל. זאת לאחר שפיטרה כבר 25 עובדים ביוני האחרון

סבב פיטורים שני בפלאש נטוורקס: החברה הישראלית צפויה להתחיל היום תהליך שימוע ל-40 עובדים, מרביתם בישראל. זאת לאחר שביוני החברה פיטרה כ-25 עובדים.

 

 

פלאש נטוורקס מעסיקה כיום 245 עובדים בעולם, מתוכם 135 עובדים בהרצליה פיתוח, כך שסבב הפיטורים הנוכחי צפוי להקיף כ-30% מעובדיה בארץ. כל המפוטרים מגיעים מחטיבת מוצרי האופטימיזציה לרשתות טלקום, העוסקת באספקת נתוני תעבורת רשתות סלולר, כאשר מחציתם הם עובדי מוביקסל, הסטארט־אפ שנרכש על ידי פלאש בתחילת השנה. 

 

סבב הפיטורים הנוכחי מעיד על המשבר המתמשך שהחברה חווה לאור המעבר של ספקיות הסלולר לרשתות דור רביעי, שמביא רבות מהן להקטין את ההוצאות הצפויות על מוצרי תוכנה משלימים.

  

פלאש נטוורקס בונה על השינוי במיקוד העסקי שהיא ביצעה בשנתיים האחרונות, ובמסגרתו היא הפכה מספקית נתוני תעבורה לרשתות טלקום וסלולר לספקית מערכות ליצירת הכנסות משימוש באפליקציות עבור ענקיות סלולר. הכנסות החטיבה החדשה צמחו בשנה החולפת ב-100%, כשבמקביל חתמה פלאש על הסכמים עם חמש מבין עשר מפעילות סלולר המובילות בעולם.

 

מהחברה נמסר: "כמו כל החברות בתחום, אנחנו מושפעים משינויים והתפתחויות הדורשים מאתנו להתאים עצמנו ולהתפתח בהתאם לצרכי השוק והצרכנים, ולכן נאלצנו להיפרד מכמה מעובדינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים