שתף קטע נבחר

אוחיון: "כיף לשחק, אין זמן להירגע"

רכז מכבי ת"א (6 נק', 6 אס' ו-6 ריב') היה מרוצה מהניצחון על אלבה ברלין 69:84 ומהתפוקה האישית לנוכח הדיבורים על ירידה במעמדו: "חשוב שהגבנו ככה אחרי ההפסד במוסקבה". על המשימה הקרובה מול הפועל ירושלים: "זה משחק גדול וחשוב".

במכבי תל אביב מרוצים מניצחון החוץ אמש (ה') על אלבה ברלין 69:84 במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. תוכנית המשחק של אלופת אירופה עבדה בדיוק כפי שהצוות המקצועי תיכנן. ב

 

בריאן רנדל (25 נקודות ו-5 ריבאונדים) המשיך להראות לכולם שלא משנה אם מדובר במשחק בליגה הישראלית או משחק באירופה, הפורוורד האמריקני מגיע לעבודה כרגיל.

 

הניצחון הנוח יחסית של הצהובים הושג בזכות הגנה נהדרת בעיקר במחצית הראשונה, שהגבילה את מחזיקת הגביע הגרמני ל-29 נקודות בלבד (13 ברבע השני). במכבי ידעו שעצירה של קליף האמונדס, רכזה של אלבה, תהווה את המפתח לניצחון ומהרגע הראשון לא הגארדים האורחים נצמדו אליו. האמונדס סיים את המשחק עם 4 נקודות בלבד (0/7 מחוץ לקשת) ב-29 דקות.

 

רבות דובר בתקשורת בימים האחרונים על כך שגיא גודס ופיני גרשון כבר לא מאמינים ביוגב אוחיון ושמעמדו פחת, אבל הגארד דיבר על הפרקט. הוא שיחק 30 דקות וסיים עם שורה סטטיסטית נאה של 6 נקודות, 6 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-2 חטיפות.

 

בראיין רנדל וג'מאל מקניל (צילום: EPA) (צילום: EPA)
בראיין רנדל וג'מאל מקניל(צילום: EPA)

 

על המשחק עצמו אמר אוחיון: "זה היה מאמץ קבוצתי נהדר, כיף לשחק ככה ולשתף את הכדור. חשוב מאוד שהגבנו בצורה כה טובה אחרי ההפסד במוסקבה".

 

גם הרכז יודע שהסיבה לניצחון היא ההכנה הטובה לקראת המפגש: "גיא הכין אותנו נפלא, פתחנו בעוצמה ולא הרפינו. חשוב מאוד להיות חזקים גם מנטלית והפעם פשוט עשינו עבודה טובה לכל אורך המשחק.

 

בעוד קצת יותר מ-48 שעות מכבי תל אביב תשוב לשחק, הפעם מול הפועל ירושלים בארנה החדשה. הצהובים כבר הניחו מאחור את הניצחון היפה על הגרמנים ומרוכזים בקלאסיקו המקומי: "אין זמן להירגע, כבר ביום ראשון יש לנו משחק חשוב וגדול בירושלים", סיכם אוחיון.

 

האלופה הישראלית צפויה לנחות בשעות אחר הצהריים בנתב"ג וכבר מחר תחל בהכנות הקצרות מפאת קוצר הזמן לפני מפגש מול הירושלמים. 

 

ynet ספורט ברשתות החברתיות:

ההחמצה הגדולה ביותר של השנה. צפו

צפו בשחקן שהחליט להוריד את מאמן היריבה

מתי ראיתם לאחרונה 5 שערים עצמיים במשחק אחד? צפו  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוגב אוחיון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים