שתף קטע נבחר

שנים ממייסדי פיירט ביי נעצרו

אחד ממייסדי אתר שיתוף הקבצים הפופלרי נעצר בגבול תאילנד-לאוס וישלח חזרה לשוודיה. על השותף השני מתוך ארבעה נגזרו השבוע 3.5 שנות מאסר

האנס פרדריק נייג', אחד ממפעילי אתר השיתוף פיירט ביי, נעצר על ידי האינטרפול בגבול של תאילנד ולאוס על ידי משטרת ההגירה תאילנד והועבר לאינטרפול. נייג' יוחזר ככל הנראה למולדתו בשוודיה.

 

ב-2009 נייג' הידוע בכינוי TiAMO הורשע בשוודיה, יחד עם שלושת שותפיו, בסיוע להפרת זכויות יוצרים, ויצא מהמדינה לאחר ששוחרר בערבות.

 

במשטרת ההגירה של תאלינד אמרו כי איגוד אולפנים אמריקני שכר עורכי דין שיאתרו את נייג', והוא הפיץ את תמונתו לרשויות החוק. השוטר שעצר אותו אמר כי יתכן שזה צירוף מקרים, אך נייג' לבש אותה חולצה כמו בתמונה. נייג' חי בלאוס מאז 2012 וחצה את הגבול לתאלינד 30 פעמים, לפי המשטרה, שם יש לו בית על החוף בפוקט.

 

גותפריד וורג (Anakata), אחד משותפיו של נייג', נעצר בקמבודיה ב-2012 בעקבות בקשה של שלטונות שוודיה והוחזר למדינה. וורג ניצב הורשע בפריצה למחשבים בדנמרק וביום שישי האחרון נגזרו עליו שלוש שנים וחצי של מאסר.

 

אתר פיירט ביי הפופולרי, בדומה לאתרי שיתוף אחרים, מכיל קישורים להורדת סרטים, סדרות, תוכנות ומוזיקה באמצעות רשת טורנט. למרות הרדיפה של רשויות החוק ולמות המאסרים והמעצרים, האתר ממשיך לפעול נכון להיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים