שתף קטע נבחר

נאבק בדוקר: "נתתי לו בוקס בפנים, זה היה ספונטני"

גלעד גולדמן, שבא לעזרת החייל שנפצע אנושות בפיגוע, נפגע קל בניסיונו לעצור את הדוקר. "ראיתי אותו מניף את הסכין לעבר הצעיר ואת הצעיר מתמוטט", הוא שחזר

גלעד גולדמן, שחלף במקרה ליד זירת הפיגוע בתל אביב היום (ב'), מיהר לזהות מה קורה. "יצאתי מהרכב וראיתי אותו מתנפל ודוקר את הצעיר", הוא שחזר בשיחה עם ynet, לפני שאושפז בבית החולים איכילוב. הוא נפצע קל בניסיונו לעצור את המחבל. "נתתי לו בוקס בפנים", הוא סיפר.

 

 

"הוא עזב את הסכין והתחיל להימלט", העיד האיש, בשנות ה-50 לחייו. "זה היה אקט ספונטני. ראיתי אותו מניף את הסכין לעבר הצעיר ואת הצעיר מתמוטט".

 

חברו הוסיף: "התחלתי לרדוף אחריו ולצעוק, 'מחבל'. ראינו שהוא מתרחק במהירות, חזרתי לעזור לטפל בחייל ולפנות את התנועה שכוחות ההצלה יגיעו במהירות. חיכינו הרבה זמן עד שהגיע אמבולנס".

 

 (צילום: Google Maps) (צילום: Google Maps)
(צילום: Google Maps)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

זירת הפיגוע  ()
זירת הפיגוע
 

בפיגוע נפצע באורח אנוש חייל, שהתוקף ניסה לחטוף את נשקו. כוחות גדולים של משטרה ומד"א הגיעו למקום, המשטרה סגרה את האזור והדוקר, פלסטיני בן 18 משכם, נתפס בבניין המרוחק כמה מאות מטרים מהזירה. הפצוע פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

 

כוחות הביטחון מסרו כי לא היו התראות ממוקדות לפיגוע מעין זה. לפיכך מתחזקת ההערכה שמדובר במפגע שפעל ללא הכוונה, ללא תשתית מאורגנת כמו בפיגועים בירושלים.

 

ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, הגיע אף הוא לזירה ואיחל החלמה מהירה לחייל שנפגע. "התמונה הראשונית שברורה לנו היא שמדובר בחייל שהותקף על ידי בן מיעוטים שמתגורר בשכם. הוא תקף אותו בעזרת סכין, הוא דקר מספר פעמים וניסה לחטוף את נשקו". עוד אמר סאו כי שני אזרחים נחלצו לעזרת החייל ובמקביל דיווחו למשטרה. "הדוקר נמלט ובמרחק 200 מטר מנקודת הדקירה נוצר מגע בינו לבין כוח שיטור. מכאן משלימים את החקירה בשיתוף עם השב"כ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים