שתף קטע נבחר

רוקי בלבואה חוזר - הפעם בתור מאמן

סילבסטר סטאלון ישוב לדמותו של המתאגרף הקולנועי בסרט "קריד" - ספינאוף לסדרת סרטי "רוקי". הפעם הוא ישמש כמאמנו המזדקן של נכדו של אפולו קריד, יריבו שהפך לחברו הטוב ומת בזירה. מייקל בי. ג'ורדן יככב בתפקיד הראשי

לאורך השנים נלחם, ושישה סרטים, רוקי בלבואה נאבק באינספור יריבים חזקים, נוקשים ונבזיים. ביניהם קלאבר לאנג (בגילומו של מיסטר טי ב"רוקי 3") ואיבן דראגו הרוסי (דולף לונדגרן ב"רוקי 4", סרטו השני של השבדי), אולם אין ביניהם מי שישתווה לאפולו קריד - מי שהתחיל כיריבו הגדול של רוקי בסרט הראשון בסדרה ב-1976, והפך לידיד אמת בשני הסרטים הבאים עד למותו בזירה ב"רוקי 4" (1985). עכשיו, אחרי שרוקי פרש בסרט השישי (2006) וכבר לא ישוב יותר לזירה, נפתחת הדלת לסרט חדש שלו - כמאמן, האב הרוחני והמקצועי של נכדו של קריד.

 

הערב (ג') נודע כי הפרויקט שמוביל הבמאי ריאן קוגלר עובר לפסים הפקתיים. האיש מאחורי "רוקי", סילבסטר סטאלון, ייקח חלק בהפקת הסרט "קריד" בו יגלם את בלבואה הזקן. הוא לא ימצא שם את קארל ווית'רס - שחקן הפוטבול לשעבר שהפך למתאגרף קולנועי בתפקיד אפולו קריד לאורך ארבעת סרטי "רוקי" הראשונים - שכן אפולו עצמו נהרג כאמור ממתקפה פראית של דראגו ב"רוקי 4". אבל הוא כן ימצא בחדר האימונים ובזירה את מייקל בי. ג'ורדן שיגלם את גיבור הסרט.

 

כך מת סבא אפולו. קריד נגד דראגו ב"רוקי 4"

 

ג'ורדן, שהרשים בסרטו הראשון והמצוין של קוגלר "תחנת פרויטווייל", ישוב לשתף איתו פעולה ב"קריד" שהוא בעצם ספינאוף לסדרת סרטי "רוקי".

הוא בוודאי שמח מאוד על ההזדמנות הנהדרת הזו, אך אולי מרוצה קצת פחות מהליהוקים הנוספים הצפויים. הדיווחים מורים על כך כי אלוף העולם באיגרוף אנדרה וורד והמתאגרף הבריטי טוני בלו נמצאים במשא ומתן עם ההפקה לגבי הצטרפותם כיריבים פוטנציאלים של קריד הנכד בזירה.

 

"קריד" הוא פרי מוחו של קוגלר, שכבר נחשב לכשרון עולה בהוליווד. הבמאי בן ה-28 כינה את הפרויקט כ"חלומי" עבורו והציע אותו לסטאלון במהלך פגישה שיזם. לאחר שקיבל את ברכת הדרך מהשחקן המהולל, השיג אישור גם מאולפני MGM שיפיקו. התסריט צפוי לעסוק לא רק בקרבות האיגרוף וביחסי האב-בן בין בלבואה לנכד של חברו, אלא גם בהתעקשות של קריד הצעיר להיכנס לזירת האיגרוף בה מצא את מותו סבו, וזאת בניגוד לרצון בני משפחתו החרדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סילבסטר סטאלון כרוקי בלבואה הצעיר
לאתר ההטבות
מומלצים