שתף קטע נבחר

פסטיבל ספורט אתגרי בספורטק תל-אביב

טיפוס על קירות, הליכה על חבל, קייטסרפינג, אקרובטיקה אווירית ועוד שלל ענפים מרהיבים ומפחידים ייחשפו לקהל הרחב בפסטיבל הספורט האתגרי הראשון שייערך בספורטק התל-אביבי. ולא - אתם לא חיבים להיות מקצוענים כדי ליהנות

הליכה היא אמנם הספורט הפופולרי ביותר בארץ, אבל בישראל קיימים עוד כמה עשרות סוגים של ספורט שפחות מוכרים לרוב האנשים. ביום שישי הקרוב הם ייחשפו לציבור, במסגרת פסטיבל הספורט האתגרי הראשון בארץ שיתקיים בפארק הירקון בתל-אביב. בין היתר, יוכלו הבאים להתנסות בטיפוס על קירות, הליכה על חבל, קייטסרפינג ואקרובטיקה אווירית.

(צילום: ארטיום וסילנקו) ()
(צילום: ארטיום וסילנקו)

החל מ-11:00 בבוקר יופעלו במתחם הספורטק שלל מתקנים, פעילויות וסדנאות לימודיות למבוגרים ולילדים. הולכי חבל מיומנים יעבירו סדנאות למתחילים ויאפשרו התנסות חופשית לבני כל הגילאים. בשעה 14:00 תיערך תחרות טריקים וקפיצות לחובבי סלק ליין עם ניסיון ומקצוענים יערכו תצוגת ראווה וידגימו הליכה מעל נחל הירקון, כשדבר אינו מפריד בינם לבין המים מלבד החבל המתוח.

 

עוד יתקיימו במדשאות סדנאות הכנה לגלישה באמצעות מצנח (קייט סרפינג). המשתתפים אמנם לא יזכו לגלוש במי הירקון, אבל ילמדו איך להחזיק את המצנח, ולשלוט בו אל מול הרוח. הסדנאות, שנעשות בדרך קבע לספורטאים המכינים את עצמם לגלישה עם המצנח בים, יעניקו גם לחסרי הניסיון הזדמנות להכיר את הספורט הזה.

(צילום: ארטיום וסילנקו) ()
(צילום: ארטיום וסילנקו)
 

לאורך היום יתקיימו אימוני טניס חופים, קיקבוקסינג ויוגה בליווי מדריכים מקצועיים, ואלו שמעדיפים לרחף באוויר יוכלו להפגין את גמישות וקואורדינציה בסדנאות אקרובטיקה אווירית, באמצעות חבלי בינדו מיוחדים מעל מזרנים. לטובת הילדים יוקם בספורטק פארק חבלים שיחבר בין העצים, ואומגה תאפשר לקפוץ מגג קיר הטיפוס אל הדשא .

 

בעלי ניסיון קודם בספורט אתגרי יכולים להירשם לתחרות הטיפוס העממית שתחולק לקטגוריות לפי גיל ורמת הטיפוס. שלושת המטפסים הטובים ביותר בכל קטגוריה יעלו לגמר ויקבלו הזדמנות לזכות בפרסים. האירוע ייחתם בתצוגת תכלית של מטפסים מקצוענים שידגימו איך צולחים את המסלולים הקשים ביותר.

(צילום: מרינה מזין)
(צילום: מרינה מזין)

"האירוע מאפשר לכולם להיפגש, להכיר וליהנות מחוויית הספורט האתגרי בפארק בסביבה בטוחה וכיפית. להתמודד עם פחד מהגובה או סתם ליהנות ולנסות כל מיני מתקנים אתגרים בליווי ספורטאים מקצוענים", אמר ל-ynet עופר שפר, ממארגני האירוע ומנהל קיר עולימפוס.

"התחזית צופה יום נעים ואנחנו מזמינים משפחות ויחידים להגיע ולהצטרף לחוויה בלתי נשכחת של צחוק וגיבוש. כל אחד, מגיל שש, יכול למצוא את עצמו. זה לא דורש מכם להיות בכושר כלל, רק קצת אמיצים ומוכנים להרפתקאות".

 

בזמן הפעילות יתקיים במתחם גם הפנינג ענק של דוכני מזון ושתייה, מתחם טיפולים בשיטת אילן לב לקהל הרחב, ודוכני מכירת ציוד ספורט וטיפוס. בעת הכרזת המנצחים בתחרויות תיערך הגרלת פרסים בין באי האירוע.

 

  • מחיר כרטיס: 70 ש"ח (למחזיקי כרטיס דיגיתל של עיריית ת"א מבצע 1+1)
  • פרטים נוספים ופירוט של זמני הפעילויות ניתן למצוא באתר האירוע
  • ניתן להירשם גם בטלפון: 03-6990910

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים