שתף קטע נבחר

מצפה כוכבים: הורוסקופ שבועי לנוער 19-25.11

בני איזה מזל נמצאים בקשר מבלבל, איזה יקטפו הצלחה מסחררת אצל החברים, איזה מזל מאוהב באהבה ומה יקרה לאריות השבוע? הכל בכוכבים

טלה

אהבה: ביום שבת תיכנסו לחודש נפלא להיכרויות ומלא הפתעות טובות. בקשר רומנטי טרי, הצד השני ישדר מסרים מבלבלים, אך אין צורך להתרגש שכן בשבוע הבא הוא יצא מהבלבול של עצמו.

משפחה: משהו טוב יקרה במשפחה - אולי הורה מובטל ימצא עבודה.

 

שור

אהבה: התלהבותכם מקשר שהחל לפני מספר שבועות תשכך מעט השבוע, וייתכן שגם אצל הצד השני תחול התקררות. העצה שלנו: תנו משקל לתחושה הפנימית ולאו דווקא לדעות של חברים.

חברים: השבוע תרגישו שמישהו מחבריכם אינו גלוי עמכם כמו בעבר וקצת מתחמק מכם, אבל בשבוע הבא הקשר יחזור להיות כשהיה.

 

תאומים

אהבה: זו תקופה טובה להיכרויות, ויש מצב להיכרות מוצלחת ביום רביעי, שבת או ראשון. בקשר רומנטי תהיו מוטרדים מהתנהלותו הלא מובנת של הצד השני, אבל בשבוע הבא התעלומה תיפתר.

פופולריות: השבוע תחול קצת ירידה בפופולריות שלכם, אולם מיום שישי מצב הרוח ישתפר ומפלס הפופולריות יזנק כלפי מעלה.

 

סרטן

אהבה: ביום חמישי או שישי תיתכן היכרות חדשה. אתם רגישים מטבעכם, חמים ומלאי אהבה, אך השבוע מומלץ לאמץ גישה קלילה יותר ולא למהר להתאהב.

חברים: חבריכם נוטים להיות ישירים ולעתים אף בוטים, וכדאי לזוז מקו האש.

 

אריה

משפחה: השבוע תתבקשו לעזור יותר בבית ותשמחו להתגייס ולהוכיח שיש על מי לסמוך.

אהבה: השבוע תהיו מקסימים ומושכים. ונוס בבית האהבות תמגנט אליכם חיזורים מכל עבר. העצה שלנו: הפליגו לכם, אך שמרו על קשר עין עם החוף.

 

בתולה

אהבה: ביום חמישי תתחיל תקופה טובה יותר להיכרויות ולאהבה. העצה שלנו: אל תפחידו את הקראש שלכם בישירות מוגזמת. לא חייבים להגיד הכול.

חברים: מצב הרוח שלכם יהיה קצת מעונן השבוע. בקשו את חברתם של חברים שאוהבים אתכם כמו שאתם, וחברתם תתרום לשיפורו.

 

מאזניים

חברים: השמש העוברת למזל קשת ביום שבת, מסמנת את תחילתו של חודש נפלא בהיבט החברתי. קשר חדש שיירקם השבוע יוביל לחברות ארוכת שנים.

אהבה: השבוע תהיו מקסימים וכובשים, אבל היכרויות חדשות, גם כאלה שמכניסות ריגוש לחייכם פה ושם, לא ממריאות כרגע לכדי קשר.

 

עקרב

פופולריות: עם מרקורי במזלכם - ועד יום שבת, גם השמש – תהיו מבוקשים בהחלט! העצה שלנו: מחקו חשבונות ישנים ופתחו דף חדש, ורצוי בגישה קלילה.

אהבה: בקשר שהתחיל לאחרונה, הצד השני מבולבל ומבלבל. מומלץ לא ללחוץ ולא להפגין להיטות, ויש מצב שהכול יתבהר וישתפר בתוך עשרה ימים.

 

קשת

פופולריות: ביום שבת תיכנסו לחודש תוסס ומלא פעילויות חברתיות, ובמהלכו הפופולריות שלכם תמריא לשיאים חדשים. כבר עכשיו אתם מבוקשים למדי.

אהבה: ונוס במזלכם משרה עליכם מצב רוח לאהבה, אולם אתם נוטים למגנט יותר ידידות ופחות רומנטיקה. בעוד כעשרה ימים זה ישתנה.

 

גדי

משפחה: העניינים בבית מתחילים להסתדר אמנם, אבל בכל זאת תשתדלו לבלות יותר בבית ולעזור. אתם יעילים וביצועיסטים מטבעכם ועזרתכם תתקבל בברכה.

אהבה: אתם חולמים על מישהו שבינתיים לא מפגין סימנים מעודדים. בעוד כשלושה שבועות, כשכבר תוותרו על הרעיון, הוא "יגלה" אתכם.

 

דלי

חברים: השמש שתצטרף לוונוס במזל קשת ביום שבת, תבטיח חודש מלא התרחשויות שיכניסו לחייכם עניין והתרגשות, והחל משבוע הבא גם הפתעות משמחות.

אהבה: לא כל כך הולך לכם בימים אלה? מוצאים את עצמכם רק כידידים במקום פרטנרים רומנטיים? לא נורא, מיום שישי הבא תחזרו למגרש ובגדול.

 

דגים

אהבה: למזל המאוהב באהבה, אל תתרגשו אם הצד השני לא מרחף עמכם אל עולם הפיות ונראה לכם קצת קריר. במקום לשחק אתו משחקים, תיהנו מחייכם גם בלי קשר אליו וראו זה פלא - לפתע הוא יהיה לגמרי בעניין.

חברים: קשר שנותק יתחדש ביוזמת הצד השני, וזה ישמח אתכם.

 

 

מיילי סיירוס 23.11.92

מייקל קליפורד 20.11.95

שרה היילנד 24.11.90

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים