שתף קטע נבחר

נציגי "האינאן" הסינית נפגשו עם השר לנדאו

משלחת של נציגי חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין הגיעו לארץ ונפגשו עם שר התיירות, מנכ"ל משרדו וגורמים נוספים. השר לנדאו: "נקדם קבלת החלטת החברה לפתוח קו תעופה ישיר לישראל"

משלחת של חברת התעופה "האינאן", הרביעית בגודלה בסין וחברת התעופה הפרטית הגדולה בסין נפגשה היום (ד') אחר הצהריים עם שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו. חברי המשלחת מבקרים בישראל לבדיקת כדאיות כלכלית של פתיחת קו סדיר או קו טיסות שכר לישראל ואמרו כי הם בוחנים ברצינות פתיחת קו תעופה מבייג'ין לארץ. הצדדים סיכמו כי יוקם צוות עבודה לטובת קידום הנושא.

 

חברי המשלחת כוללים בכירים בחברת התעופה בהם סגן נשיא החברה, סמנכ"ל השיווק ואחרים. במהלך השיחה אמרו הנציגים הסינים לשר כי הם שוקלים כבר זמן רב את פתיחת הקו והגיעו למסקנה שכעת זה הזמן הנכון. על פי התוכנית הקו ייפתח לקראת סוף קיץ 2015.

 

ביקור זה של נציגי החברה בישראל הינו תולדה של ביקור השר לנדאו בסין, בחודש יוני האחרון. בראש המשלחת עומד מר Hou Wei, סגן נשיא החברה לשיווק, עמו נפגש השר לנדאו בביקורו בסין. שר התיירות אמר בתום הפגישה כי ישראל וסין פועלות במשותף לקידום פתיחת הקו: "בכוונתנו להגדיל את התקציבים המושקעים בשיווק ישראל בסין".

 

בחודש יוני האחרון ביקר שר התיירות בסין בראש משלחת של נציגי המשרד ואנשי תעשיית התיירות כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחום התיירות בדגש על פתיחת קו תעופה. לפני פגישתו בסין עם סגן נשיא חברת "האינאן", התקיימה פגישה של מנכ"ל משרד התיירות עם אנשי החברה ופגישות בין מנהל לשכת משרד התיירות בבייג'ין וקונסול ישראל בגואנגז'ו עם מנכ"ל חטיבת התעופה בקבוצה.

 

בתום הפגישה אמר שר התיירות: "מטרתנו לקדם קבלת החלטת החברה לפתוח קו תעופה ישיר לישראל. אנו רואים חשיבות בגידול נפח התעופה בין המדינות ופתיחת התחרות. הגעת התיירים מסין לישראל - צעד מרכזי לחיזוק קשריהן הכלכליים-מדיניים של ישראל וסין".

השר הוסיף כי "מדובר בהזדמנות נדירה בה בוחנת חברת תעופה מסין ברצינות רבה לטוס לישראל ובכוונתנו לתפוס אותה בשתי ידיים ולקדמה".

 

"האינאן" הינה כאמור חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין (לאחר החברות הממשלתיות China Eastern Airlines, Air China ו-China Southern Airlines). החברה היא חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין, מחזיקה ב-137 מטוסים ומפעילה כ-500 קווים מקומיים ובינלאומיים. לחברה תשע תחנות אם בסין כשהגדולות שבהן בבייג'ינג והיינאן. לאחרונה פורסם בעיתונות הכלכלית בסין על כוונת החברה לפתוח בשנה הבאה שמונה קווים חדשים - ארבעה לאירופה, שלושה לצפון אמריקה ואחד לישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים