שתף קטע נבחר

להתחתן כמו בת הים הקטנה: הכלות של דיסני

כולנו חולמות על סוף טוב מהאגדות אבל יש מי שמצליחות לקחת את זה צעד אחד קדימה. אז אם גם אתן מסרבות להיפרד מהפנטזיה, קבלו 5 חתונות מהאגדות שיגרמו לכן או להרים גבה או לקפוץ מאושר, אתן תחליטו בעצמכם

כולנו חולמות על סוף טוב מהאגדות אבל יש מי שמצליחות לקחת את זה צעד אחד קדימה ומתכננות חתונת קונספט שהיא כל כולה בהשראת סרטי דיסני עד לפרטים הקטנים ביותר. אז אם גם אתן מסרבות להיפרד מהפנטזיה, אספנו עבורכן 5 חתונות מהאגדות שהן כל כך מושקעות שירימו את הרף של כל מה שדמיינתן עד כה.

 

עוד בנושא:

מנהגי חתונות: טבעת יהלום על שום מה?

10 דרכים מקוריות להציע לה נישואין

 

 

1. חתונה בסגנון בת הים הקטנה

האגדה הקסומה של הנס כריסטיאן אנדרסן הפכה בשנת 1989 לסרט מצוייר שובר קופות מבית וולט דיסני, שגרמה להמון ילדות לפנטז על החיים במצולות הים. קחו למשל את ג'יימי צ'נדלר, כלה אמריקאית שהחליטה ללכת בגדול על חתונת קונספט של בת הים הקטנה.

 

צ'נדלר גדלה לזוג הורים שהם בעצמם חובבים של הז'אנר ובתור ילדה התגוררה בבית שכולו מעוצב ומקושט בהתאם למוטיבים מסרטי דיסני, ואף בילתה את חופשות הקיץ שלה ביחד עם שאר המשפחה במלונות שממוקמים בתוך פארקי השעשועים "דיסנילנד" ו"דיסני-וורלד".

 

לכן היה זה אך טבעי עבורה שאת יום החתונה שלה היא תחגוג בדיוק בהתאם לעולמה של אריאל וחברותיה, וכמובן שמשפחתה ובעלה לעתיד זרמו עם הפנטזיה.

 

אריאל, זאת את? (קרדיט: the knot) (קרדיט: the knot)
אריאל, זאת את?(קרדיט: the knot)

 

אפילו השושבינות התחפשו (קרדיט: shay photography) (קרדיט: shay photography)
אפילו השושבינות התחפשו(קרדיט: shay photography)

 

2. סינדרלה מתעוררת לחיים

למרות שסינדרלה היא בעצם גיבורה נרדפת, זה לא מונע ממנה להיות אחת הנסיכות המוערצות של דיסני. מה שהתחיל כסיפור עם-פולקלור עובד לסרט דיסני על נערה יפהפייה שפוגשת במקרה את הנסיך על הסוס הלבן שלה. יש שם גם אמא חורגת ומרשעת, דלעת ועכברים, אבל אם מתמקדים בצדדים היפים של המעשייה אז לגמרי אפשר להבין למה היא משמשת כמקור השראה לחתונה. ובעצם מה עוד צריך חוץ מכרכרה מלכותית, נעל זכוכית שמתאימה בדיוק למידותייך ופרינס צ'ארמינג אחד שווה?

 

סינדרלה הכלה והנעל המפורסמת (קרדיט: magical day weddings) (קרדיט: magical day weddings)
סינדרלה הכלה והנעל המפורסמת(קרדיט: magical day weddings)

 

חשבתם שהם ישכחו את הסוס? (קרדיט: magical day weddings) (קרדיט: magical day weddings)
חשבתם שהם ישכחו את הסוס?(קרדיט: magical day weddings)

 

3. היפה והחיה מתחתנים

המעשייה העממית הצרפתית בכיכובם של בל, גסטון, לומייר וכמובן החיה, הצליחה לכבוש אפילו את האוסקר, כשהסרט "היפה והחיה" של דיסני היה סרט האנימציה הראשון שאי פעם היה מועמד בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, ולכן זה די ברור למה סיפור האהבה המקסים הזה משמש כהשראה עבור זוגות ביום החתונה שלהם. ואם כבר השראה אז למה לא ללכת עד הסוף עם טירה מפוארת, סט שחקנים, תחפושות מרהיבות וחתן וכלה קסומים במיוחד?

 

מרגש ודרמטי. חתונה בסגנון היפה והחיה (קרדיט: french wedding style) (קרדיט: french wedding style)
מרגש ודרמטי. חתונה בסגנון היפה והחיה(קרדיט: french wedding style)

 

כמה תשומת לב לפרטים יש פה (קרדיט: french wedding style ) (קרדיט: french wedding style )
כמה תשומת לב לפרטים יש פה(קרדיט: french wedding style )

 

עוד גרסאות לחתונת היפה והחיה (קרדיט: french wedding style) (קרדיט: french wedding style)
עוד גרסאות לחתונת היפה והחיה(קרדיט: french wedding style)

 

4. פיטר פן סוף סוף מתחתן

בשנת 1953 יצרה חברת וולט דיסני את הסרט "פיטר פן" שמבוסס על ספרו של ג'יימס מת'יו ברי, ועוסק בילד הזה שלא רוצה לגדול לעולם, ולמרות שזה יכול להישמע כמו סיפור מוכר של הרבה רווקים תל אביביים, הפעם מדובר בהשראה קסומה לחתונה, שכוללת בין היתר את התנין, את השעון המתקתק וכמובן את טינקרבל שקפצה לביקור.

 

מושלם! חתונה בסגנון פיטר פן (קרדיט: andy sams photography) (קרדיט: andy sams photography)
מושלם! חתונה בסגנון פיטר פן(קרדיט: andy sams photography)

  

5. להתחתן שם למעלה

הסרט UP של אולפני פיקסאר הופץ על ידי אופלני וולט דיסני בשנת 2009 וזכה בפרס האוסקר ל"סרט המונפש הטוב ביותר". הסרט מספר על קורותיהם של ראסל, ילד צופים שובב וקארל, קשיש שבצעירותו היה ספק בלונים בגן חיות, היוצאים יחד למסע אחר עקבותיה של ציפור נדירה.

 

לא לאלרגים ללייטקס. חתונה בסגנון אפ (קרדיט: the wedding scoop.com) (קרדיט: the wedding scoop.com)
לא לאלרגים ללייטקס. חתונה בסגנון אפ(קרדיט: the wedding scoop.com)

 

 

הסרט הצליח לרגש רבים ויצר שפה שלמה מלאה בבלונים, בכדורים פורחים ובצבעוניות שמחה, ולכן לא פלא שהוא משמש גם כמקור השראה עבור חתונות קונספט. כל הפרטים הקטנים, החל מהבלונים, מדי הצופים, הציפור הנדירה, ביתו של קארל כולם מופיעים בחתונה הבאה שללא ספק השאירה רף מאוד גבוה שם למעלה.

 

 

עוד השראה ורעיונות לחתונות בבלוג של my day

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים