שתף קטע נבחר

דרבי מדרידאי בגביע הספרדי, ניצחון ליובנטוס

אתלטיקו עברה את הוספיטאלט ותפגוש את ריאל בשמינית הגמר, המנצחת מול ברצלונה או אלצ'ה ברבע. איטליה: "הגברת הזקנה" ניצחה 1:3 את קליארי עם שערים של טבס, וידאל ויורנטה. יוון: תבוסה לפאוק סלוניקי וגולסה

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, יובנטוס חזרה הערב (ה') לנצח. "הגברת הזקנה" ניצחה 1:3 את קליארי בחוץ במשחק שפתח את המחזור ה-16 בסרייה A.

 

יובה שתשחק מול נאפולי בסופרקאפ האיטלקי בדוחא ביום שני, עלתה ליתרון כבר בדקה השלישי משער של קרלוס טבסאחרי הדיפה רעה של השוער אלסיו קראניו.

 

יורנטה בטירוף אחרי השער (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יורנטה בטירוף אחרי השער(צילום: AFP)

 

רבע שעה מהפתיחה, זה כבר היה 0:2 כשארטורו וידאל בעט מסובב מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה. פרננדו יורנטה כבש במחצית השנייה (50) אחרי שקיבל מסירת עומק נהדרת מאנדראה פירלו ובעט לרשת תוך כדי סיבוב מתוך הרחבה. לוקה רוסטיני רק צימק עבור קליארי בנגיחה אחרי הגבהה של אנדראה קוסו בכדור חופשי (65).

 

בעקבות הניצחון, יובה הגדילה את היתרון מהשנייה בטבלה, רומא, לפחות באופן זמני ל-4 נקודות. נאפולי, מצדה, זינקה זמנית מהמקום השביעי לשלישי בזכות 0:2 על האחרונה פארמה. דניאל ספאטה (19) ודריס מרטנס (20 בפנדל) כבשו.

 

נאפולי בדרך למקום השלישי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נאפולי בדרך למקום השלישי(צילום: AFP)

 

גביע ספרד: דרבי מדרידאי בשמינית הגמר

אתלטיקו מדריד תפגוש את ריאל לדרבי כבר בשלב שמינית הגמר. הקולצ'ונרוס סיימו רק ב-2:2 ביתי מול הוספיטאלט מהליגה השלישית, אבל ניצחו 0:3 במשחק הראשון. מריו מנדז'וקיץ' העלה את אתלטיקו פעמיים ליתרון (19 ו-74), אבל פעמיים רובן אלקראס השווה (67 ו-84).

 

הצמד שלו לא הספיק לניצחון. מנדז'וקיץ' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הצמד שלו לא הספיק לניצחון. מנדז'וקיץ'(צילום: AFP)

 

גם אלצ'ה עלתה לשמינית הגמר של הגביע. היא ניצחה 0:1 את ויאדוליד משער של אדריאן (7) אחרי 0:0 במשחק הראשון. בשלב הבא היא תפגוש את ברצלונה. אם הקטאלונים וריאל יעלו לרבע הגמר, יהיה קלאסיקו בשלב הבא.

 

מלאגה הביסה 1:4 את דפורטיבו לה קורוניה (1:1 במשחק הראשון) ועלתה אף היא לשלב הבא. רוקה סנטה קרוס כבש צמד, קמאצ'ו ורסיו הוסיפו שערים. שער אחד של ויגוארה הספיק לאתלטיק בילבאו כדי לנצח 0:1 את אלקויאנו ולהמשיך הלאה במפעל (1:2 בסיכום).

 

ביוון, איל גולסה ופאוק סלוניקי הובסו 3:0 בחוץ על-ידי יאנינה במחזור ה-15 ופספסו הזדמנות להגדיל את הפער מאולימפיאקוס, שעומד על נקודה. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות.


פורסם לראשונה 18/12/2014 21:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
סאול מול הוספיטאלט
צילום: AP
מומלצים