שתף קטע נבחר

אירועים לשנה החדשה

טיול רגלי על גשר ברוקלין, ריכבת אופניים ומסיבה בפארק, מסיבת בלונים בוובסטר הול, רוקדים בברוקלין בול, ועוד המלצות לחגוג את השנה החדשה

 

2014 נסגרת בשמחה, אחרי משחקי גביע העולם בכדורגל בברזיל, מלחמת הפתעה בישראל פינת עזה, ומכלול האירועים השונים שביניהם, הגיע הזמן לשנה חדשה. בניו-יורק יש אינספור אפשרויות ושלל דרכים מקוריות, יוקרתיות, טעימות ומשוגעות לפתוח את השנה. הנה כמה מההצעות המעניינות שליקטנו עבורכם:

 

הגשר לשנה החדשה

הדרך המסורתית לקבל את השנה החדשה היא כמובן באמצעות מסיבות, אבל מה רע בצעידה טובה? אירגון NYC Walks, המארגן טיולים רגליים ברחבי העיר, עורך הפעם מסע רגלי על גשר ברוקלין כדי לגלות עובדות מעניינות ואת ההיסטוריה העשירה של הגשר והאתרים עליהם הוא משקיף. את הסיורים מנחה ד"ר פיל, לא ההוא מהטלוויזיה כי אם ד"ר פיל שונברג, שהוא בכלל ד"ר להיסטוריה, שזהו בדיוק התחום המתאים כדי לספר לנו על העבר המונח ממש מתחת לרגלינו.

 

 (צילום: ThinkStock) (צילום: ThinkStock)
(צילום: ThinkStock)

 

מחיר: $75 בהזמנה מראש או $100 במקום.

מתאים גם לילדים מגיל 8 ועד 18, שמשלמים רק $50 בהזמנה מראש ו-$60 במקום.

הסיור מתחיל ב-9:45 בערב ב-160 Broadway between Cortlandt and Liberty St.

פרטים נוספים ב- www.Nycwalks.com

 

 

רוכבים ורוקדים

"טיימס-אפ" הוא אירגון ללא מטרות רווח הפועל בניו-יורק למען סביבה ירוקה יותר, נקייה יותר, רעילה פחות ובכלל עבור האפשרות שאפשר יהיה לחיות כאן בעתיד. את המסרים והמטרות שלו מנסה האירגון לממש ולהעביר דרך פעילויות מהנות וחינוכיות ברחבי העיר. בערב השנה החדשה יוזם אירגון "טיימס-אפ" רכיבה משותפת עם סיום חגיגי. האירגון מתכנס בשתי נקודות המפגש למסע אופניים משותף לטירת בלבדיר, השוכנת בלב סנטרל פארק. בטירה מחכה מסיבת ריקודים לשנה החדשה. ההמלצה היא להגיע מחופשים, להצטייד במשרוקיות ושאר חפצים מרעישים, ואפילו להביא קצת אוכל ושתייה, כי כולם ב"טיימס-אפ" בעניין של שרינג.

ההשתתפות במסע ובמסיבה היא בחינם.

 

 (צילום: ThinkStock) (צילום: ThinkStock)
(צילום: ThinkStock)

 

נקודות המפגש:

‏W 4th St. at Waverly Pl., Greenwich Village

בשעה: 9:45 בערב

‏Madison Square Park on 23rd & Broadway, Flatiron District

בשעה: 10:20 בלילה

פרטים ב- www.Times-up.org

 

 

קלאסיקה

היכל האירועים "וובסטר הול" באיסט וילאג' מכין לחוגגים את הצנחת הבלונים "הגדולה ביותר בעולם החופשי", להגדרתו. זה יגיע בשיאו של ערב עמוס במקום הפועל לא פחות מ-129 שנים! כל אחד מהחדרים בוובסטר הול יוקדש למוזיקה מז'אנר ועולם אחר, כולל האוס, רוק, היפ-הופ, אלקטרו ועוד. בעוד הדי.ג'ייז מופקדים על עמדות התקלוט, אקרובטים, רקדניות ואמנים אחרים יסתובבו בין החוגגים להבטיח לילה בלתי נשכח לסיום 2014.

דלתות נפתחות בשעה 8. כניסה $99 בתחילת הערב ו-$50 לאחר חצות.

 

 (צילום: ThinkStock) (צילום: ThinkStock)
(צילום: ThinkStock)

 

Webster Hall

125East 11th St. between 3rd and 4th Ave

www.Websterhall.com

 

 

פתיחה קולינארית לשנה דשנה

המסעדה הכשרה "טליה סטייק האוס" באפר ווסט סייד במנהטן מזמינה את הסועדים לארוחה חגיגית. במסעדה מבטיחים "אווירה שמחה בניחוח רומנטי" בערב השנה החדשה. את הסועדים תלווה מוזיקה חיה ועל מסכי הטלוויזיה יוצגו שידורים חיים מטיימס סקוור כולל הספירה לאחור המפורסמת בחצות, שתלווה בכוס שמפניה על חשבון הבית. סעודת חג חגיגית וכשרה תוגש במהלך הערב בתשלום.

 

 (צילום: ThinkStock) (צילום: ThinkStock)
(צילום: ThinkStock)

 

‏Talia’s Steakhouse

‏668Amsterdam Ave

www.taliassteakhouse.com, (212) 580-3770

 

 

ברוקלין בול

בברוקלין מתכננים לפתוח את השנה בסטרייק. באולם "ברוקלין בול" המפורסם שבוויליאמסבורג מציינים מזה 10 שנים את השנה החדשה בהופעה מיוחדת. השנה יעשו זאת בשני חלקים. הדלתות נפתחות ב-6 בערב, עם הופעה ראשונה ב-9 של להקת Deer Tick 10 עם טי הארדי מוריס וההארד נוקס. דווקא לפני חצות תתחיל מסיבה שניה עם די.ג'יי ג'וש קולני מה"סמול בלאק". ההופעה עולה $40-$50 המסיבה בחצות רק $15-$18

 

 

‏Brooklyn Bowl

‏61Wythe Ave, Williamsburg

www.Brooklynbowl.com

 

 

התחלה מצחיקה

"בראסרי הלוי" בסידרהרסט, לונג איילנד, נחשבת לאחת ממסעדות הגלאט כשר היוקרתיות בסביבה. בערב השנה החדשה תפתח המסעדה את שעריה לאירוע מיוחד של אירגון "כושר קומדי" לפנויים ופנוית, שמובטח להיות מצחיק במיוחד. בזמן שתיהנו מארוחה בת לא פחות מ-4 מנות, אל הבמה יעלו בזה אחר זה אמני סטנד-אפ, שהספיקו לעבור בטונייט שואו של לטרמן, בתוכנית המקבילה של ג'ימי פאלון ועוד. "גם הבדיחות", מאשרים מארגנים, "יהיו כשרות לגמרי כמו הארוחה". הערב יכלול ארוחה עם משקאות לבחירה וכוס שמפניה בחצות להרמת כוסית חגיגית.  מספר המקומות מוגבל ל-90 סועדים בלבד לכן מומלץ למעוניינים למהר ולהבטיח את מקומם. חלק מהכנסות הערב יועבר לתוכנית מיוחדת של אירגון חב"ד לתמיכה בנפגעי טרור.

המחיר לסועד: $95. הדלתות נפתחות ב-8:30 והמופע ייחל ב- 10:15

 

 (צילום: ThinkStock) (צילום: ThinkStock)
(צילום: ThinkStock)

 

‏Brasserie Halevi

‏600Central Ave., Cedarhurst

www.brasseriehalevi.com

www.Kosherkomedynye.eventbrite.com

 

 

במה שלא תבחרו, אל תשכחו לפתוח את השנה בחיוך.

שנה אזרחית טובה לכולנו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ThinkStock
שנה אזרחית טובה לכולנו
צילום: ThinkStock
מומלצים