שתף קטע נבחר

נתניה: קנדה, שריקי וגיורגיו מועמדים לעזוב

במועדון מתכוונים לשחרר 4 שחקנים כדי להפחית עלויות, גם עודד גביש עשוי לעבור לקבוצה אחרת. גוייסו הכספים לתשלום משכורות נובמבר

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, יתבקש השבוע להחליט את מי בכוונתו לשחרר מתוך רשימה של מספר שחקנים שעלותם גבוהה. המטרה היא לשחרר ארבעה שחקנים שעלות שכרם גבוה, על מנת לחסוך משכורות של חמישה חודשים, ובכך להקטין את התקציב בכשני מיליון שקלים.

 

במועדון הבינו שעליהם להקטין עלויות, ומהר. על פי הערכות, בין המועמדים לעזיבה: המגן עומרי קנדה, החלוץ עידן שריקי ,שיש לו ביקוש בקרב מספר קבוצות מהליגה הלאומית, הבלם עודד גביש שבית"ר ירושלים מתעניינת בו, והקשר הרומני גבריאל גיורגיו.

 

בלי קשר, נמשכים הנסיונות למכור את החלוץ לארי קאיודה, כשהמטרה היא לגייס תמורתו כארבעה מיליון שקלים.

גורם במועדון אמר: “חייבים לצמצם עלויות, כיוון שההוצאות גבוהות מידי. הגיע הזמן שישחקו שחקנים צעירים מוכשרים. ממילא, בעונה הבאה יהיה מהפך, וישחקו הרבה צעירים, לכן אפשר להתחיל את המהפיכה מעכשיו מבלי לפגוע משמעותית בקבוצה".

 

בתוך כך, אחרי שהשלימו לשחקנים את תשלום משכורת אוקטובר, קובי בלדב והמנכ"ל רועי דניאל הצליחו לגייס כסף נוסף לטובת תשלום משכורת נובמבר. השחקנים הביעו חשש שתהיה בעיה לשלם משכורת זו, אבל זה יסתייע בזכות מיקדמה שהמועדון צפוי לקבל בימים הקרובים עבור מכירת שילוט חיצוני במתחם האימונים. לגבי המשכורות הבאות, ההערכה היא שהם ישולמו מהקצבות העירייה, שניתן לקבלן לא לפני אמצע חודש ינואר.

 

הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת שיחרר הרבה לחץ בקבוצה, אבל המאמן יוסי מזרחי התקשה לשמוח כי הוא מודע לקשיים שיעמדו בפניו בתקופה הקרובה מבחינת שחרור שחקנים. ”הניצחון הזה בא בזכות הרבה אמונה", אמרו בקבוצה, "אנחנו מאמינים בהנהלה שעושה הכל כדי לשלם לנו את המשכורת בתקופה כלכלית קשה, וידענו שאנחנו צריכים לתת את התשובה במגרש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי מזרחי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים