שתף קטע נבחר

השר לנדאו: לא אתמודד בבחירות לכנסת

שר התיירות לנדאו הודיע כי לא יתמודד ברשימה בבחירות לכנסת ה-20. לנדאו אמר: "שוחחתי עם שר החוץ ומסרתי לו כי לא אציג את מועמדותי למרוץ בבחירות לכנסת הקרובה". הוא הוסיף: "אני רואה עצמי ממשיך לפעול ולתרום, אך מבחינתי הגיע הזמן להמשיך הלאה מחוץ למערכת הפרלמנטרית"

על רקע החקירות נגד בכירים ב"ישראל ביתנו", מודיע אחד מראשי המפלגה ומוותיקי הכנסת כי לא יתמודד בבחירות בעוד כחודשיים: השר עוזי לנדאו מישראל ביתנו, אחד מחברי הכנסת הוותיקים, הודיע אחר הצהריים (יום א') כי לא יציג את מועמדותו בבחירות הקרובות לכנסת בחודש מרס. 

 

בישיבת סיעת "ישראל ביתנו" מסר השר לנדאו (71) הודעה: "שוחחתי עם שר החוץ ומסרתי לו, כי לא אציג את מועמדותי למרוץ בבחירות לכנסת הקרובה".

השר עוזי לנדאו. "הגיע הזמן להמשיך הלאה" (צילום: דנה קופל) (צילום: דנה קופל)
השר עוזי לנדאו. "הגיע הזמן להמשיך הלאה"(צילום: דנה קופל)

לנדאו הוסיף: "במשך כ-31 שנות פעילותי הציבורית כיהנתי בתפקידים מרכזיים בכנסת ובממשלה, מתוכן - בשש האחרונות - בישראל ביתנו". בין היתר היה לנדאו יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יו"ר ועדת ביקורת המדינה, השר לביטחון הפנים, שר במשרד ראש הממשלה לביקורת קהיליית המודיעין והיחסים האסטרטגיים עם ארצות הברית, שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, ובתפקידו האחרון מכהן לנדאו כשר התיירות. בבחירות האחרונות היה שלישי ברשימת ישראל ביתנו ושביעי ברשימה המאוחדת הליכוד-ביתנו.

 

"בתקופה זו לקחתי חלק בדיונים, ביוזמות ובהחלטות חשובות ביותר לדרכה של המדינה", אמר לנדאו על

 תפקידו האחרון. "אני רואה עצמי ממשיך לפעול ולתרום, אך מבחינתי הגיע הזמן להמשיך הלאה מחוץ למערכת הפרלמנטרית".

 

בסיום דבריו כתב לנדאו: "לישראל ביתנו, בהנהגת שר החוץ אביגדור ליברמן, חשיבות מרכזית במערכת הפוליטית המתהווה, ואני מבקש להודות לו על שנות עבודתנו המשותפת. כמובן, אתמוך ואסייע במערכת הבחירות כפי שאתבקש".

 

יו"ר "ישראל ביתנו" ושר החוץ אביגדור ליברמן, אמר המפלגה תמשיך להיעזר בלנדאו. "עוזי היה חבר ושר בכיר מטעם 'ישראל ביתנו' בשש השנים האחרונות. היתה לי הזכות והכבוד לעבוד עימו", אמר. "לנדאו הוא התגלמות ההדר הבית״רי ותרם במשך שנים ארוכות למדינת ישראל בפעילות ציבורית ענפה ומגוונת, ובשנים האחרונות תרם לה בשבתו בממשלה כשר מטעם ישראל ביתנו. אנו נמשיך להיעזר בו, בעצותיו ובניסיונו הרב גם בעתיד והוא ימשיך ללוות אותנו גם במערכת הבחירות הקרובה. אני מלווה אותו בדרכו החדשה בברכת תל-חי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
השר לנדאו
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים