שתף קטע נבחר

לאומית: אלטיט ובנדר ניצחו את ברק נתניה

שתי קליעות עונשין של הפורוורד הישראלי שלוש שניות לסיום המשחק סידרו לעירוני רמת גן ניצחון 95:96 במשחק השלמה מהמחזור ה-11. הקרואטי בלט עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים. הקבוצה של אורן אהרוני שיחקה עם זר אחד אחרי שקוואמה בראון נפצע והשחרור של ג'וזף פורטה, שחקן האימונים של מכבי ת"א, עדיין לא הגיע.

עירוני רמת גן רשמה ניצחון חשוב הערב (ה') על ברק נתניה 95:96 במשחק השלמה מהמחזור ה-11 בליגה הלאומית. בן אלטיט, היה זה שדאג לניצחון אחרי שקלע שתי קליעות עונשין שלוש שניות לסיום. דראגן בנדר שחזר לאחרונה מטורניר מוקדמות היורוליג לנוער בו כיכב עם הנוער של מכבי תל אביב בלט עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים. פול מארגיני קלע 33 נקודות וקלט 12 ריבאונדים למפסידה.

 

רמת גן שיחקה רק עם זר אחד (דראגן בנדר) לאחר שקוואמה בראון נפצע. המנצחת ניסתה לרשום את שחקן האימונים של מכבי ת"א בשנתיים האחרונות, ג'וזף פורטה (33, 1.91 מ'), שאף העביר שנתיים ב-NBA בתחילת הקריירה, אך משנת 2012 לא שיחק כדורסל באופן סדיר.

 

בנדר. לוהט (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בנדר. לוהט(צילום: אורן אהרוני)

 

בעקבות הניצחון השוותה רמת גן את מאזנה לזה של נתניה, גליל עליון וקריית אתא (4:7). ארבעת הקבוצות חולקות יחד את המקום הרביעי בטבלה. ביום שלישי יפגשו בנדר ואלטיט את הפועל גליל עליון למשחק מסקרן. נתניה תתארח במגדל אצל השניה בטבלה, הפועל מגדל העמק.

 

עוד קלעו לרמת גן: בן אלטיט וינעם אירם 18 כ"א, נמרוד לוי 10, גל גילנסקי 9, אור לאומי 5, עמית תמיר ועודד שעשוע 4 כ"א, אדם הוניג 3. עוד קלעו לנתניה: אלירן גואטה 25, ליאור שגב 21 ו-8 אסיסטים, הרב פופ 14, איגור סימין 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומי הרפז
דראגן בנדר
צילום: תומי הרפז
מומלצים