שתף קטע נבחר

פלסטיני שהיגר לאנגליה נפצע קשה מאבן שיידו לעברו

המשטרה בברמינגהם טרם עצרה חשודים ביידוי האבנים שגרם לפציעתו החמורה של מחמוד חוסיין שהיגר מהגדה המערבית לפני שמונה שנים. בשנים האחרונות התלונן נגד צרכני סמים בבניין שבו התגורר

מחמוד חוסיין נערך לשינוי משמעותי עת עזב את ביתו שבגדה המערבית ועבר להתגורר בבריטניה. אולם כעת הוא נאבק על חייו בבית חולים בממלכה, לאחר שנפצע בראשו מאבן גדולה שיידו לעברו. "הדיילי מייל" מביא היום (ו') את סיפורו.

 

חוסיין (46), אב לחמישה, הגיע לבריטניה לפני שמונה שנים, במסגרת עבודתו בחברת "לנד-רובר". הוא יצא מביתו שבבירמינגהם לפגישה עם עמיתים, אולם הותקף בברוטליות בעודו ברחוב. הוא נפגע בראשו באורח קשה וכן ספג פגיעות בלסת, בברך ומעל עינו הימנית. בבית החולים הוא עבר ניתוח מוח ומאז שהותקף, לפני כשבועיים, הוא בתרדמת. אשתו, איימן טהניה (38) ממתינה להחלמתו: "זה מאוד קשה. אני סופרת את השעות והדקות עד שיתעורר". השניים נישאו לפני 15 שנים ונולדו להם ארבעה בנים ובת.  

מחמוד חוסיין לפני הפציעה ()
מחמוד חוסיין לפני הפציעה
 

המשטרה טרם עצרה חשודים בביצוע המעשה. גיסו, נאדל עריף (48), סיפר כי לא היו לו אויבים, וכי נהג לעבוד קשה וללמד את ילדיו מתמטיקה. "היו לו מאות מחברות", העיד. "הוא נהג לומר שהילדים שלו הכי חשובים מבחינתו, הוא דאג להם באופן יומיומי. הם שואלים עליו מדי יום, אמרנו להם שהוא רק חולה קצת", הוסיף.

 

עריף סיפר כי אחותו חוששת שמאחורי התקיפה עומדים צרכני סמים שמתגוררים בשכנות להם. הוא אמר כי חוסיין דיווח למשטרה כמה פעמים בשלוש השנים האחרונות על אותם שכנים אך מעולם לא עצרו איש מהם. "אני מכיר את גיסי", אמר. "הוא אדם שליו. אמרתי גם למשטרה שלא היו לו אויבים, רק אויב אחד". בכך כיוון למי שפגע בו באורח קשה כל כך. 

 

מהמשטרה נמסר כי על פי החשד את האבן השליך לעברו צעיר כבן 20 שהיה לבוש במעיל כחול. "עוצמת האלימות לא הפתיעה רק את בני המשפחה אלא גם את השוטרים", מסר מפקח הבילוש ניק דייל. "אנו חושבים שחברי הקהילה יוכלו לדעת מי היה התוקף". הוא קרא להם למסור מידע בנושא למשטרה. עוד הוסיף כי מאז 2012 חוסיין התקשר למשטרה שמונה פעמים כדי להתלונן על צרכני סמים בבניין מגוריו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים