שתף קטע נבחר

טריילרים: לעשות אנפרנד זה מעליב, וקטלני

ז'אנר האימה ממשיך ליהנות מהפרנויה שגורמים לנו המרחבים הווירטואלים, והפעם יש לנו רוצח בסקייפ. וגם: המרגלת מליסה מקארתי עוזבת את הדסקטופ במשרד עם אקדח ביד. טריילרים חדשים

הרשתות החברתיות של האינטרנט הן בעצם רשתות אנטי-חברתיות - את זה אנחנו כבר יודעים מהמציאות. החוויה הווירטואלית שמציעות לנו פייסבוק וטוויטר, וגם פלטפורמות התקשורת השונות שמציע לנו האינטרנט, מכניסים ממד של פרנויה לחיים הפרטיים. לפעמים היא מוצדקת, בטח לפי הבמאי הגיאורגי לבאן גבריאזדה, שיצר את סרט האימה האמריקני "Unfriended".

 

 

הסרט מבקש לדמות שיחת ועידה בסקייפ בין שישה צעירים, המתנהלת שנה אחרי שחברתם לספסל הלימודים נרצחה. כמובן, יש מישהו מחוץ לפריים שמבקש לציין את יום השנה למותה בנקמה רצחנית. מבחינתו, כל השישה חשודים. הודעה אנונימית שלו שמופיעה בצ'ט היא בגדר אזהרה, ומשם צופים הטינאייג'רים אחד בשני נקטלים מול צג המחשב בדרכים שונות ומשונות. ובעיקר מפחידות. והכל בפאונד-פוטג' - באמצעות הסקייפ. 

 

"Unfriended" - תאריך יציאה בארצות הברית: 1 באפריל

 

כנס העדינים

ולפעמים זהו העולם האמיתי שמפחיד בני נוער יותר מהכל. כך במקרה של קודי סמיט-מקפי בדרמת ההתבגרות "The Wilderness of James" של הבמאי מייקל ג'ונסון. השחקן הצעיר, שהופיע לאחרונה ב"כנס העתידנים" של ארי פולמן, מגלם פה את ג'יימס - נער מבולבל ולא חברתי. הוא התייתם מאביו, אמו (וירג'יניה מדסן) מתקשה לתקשר עמו, וכך גם הפסיכולוג שלו (דני דה-ויטו). מי שכן מציע לו פתרון אפשרי הוא חבר מסתורי שסוחף אותו למעין מציאות אלטרנטיבית מאתגרת ומפתה - ספק מציאותית ספק דמיונית. עוד מככבים: איזבל פורמן ואיוון רוס.  

 

"Wilderness of James" - תאריך יציאה בארצות הברית: 20 בפברואר

 

ג'ובניקית בשטח

שנת 2015 אמורה להיות שנת פריחה לז'אנר סרטי הריגול - ז'אנר שקצת הידלדל מאז תום המלחמה הקרה, ועכשיו חוזר לאקרנים ובגדול. אחרי הקומדיה "ראיון סוף" והסקנדל הגדול סביבה, צצה גם הקומיקאית מליסה מקארתי כאנליסטית של סוכנות ה-CIA שיוצאת אל השטח ב"מרגלת". היא משאירה את צגי המחשב מאחוריה, עוטה עליה פיאה ואוחזת באקדח כשהיא מתמודדת פנים מול פנים עם אויבי האנושות.

 

מקארתי היא בהחלט לא מי שהייתם מצפים לפגוש ככוכבת אקשן, בטח לא כשלצדה גברים מסוקסים ופעלתנים כג'ייסון סטאת'ם וג'וד לואו - אבל זהו בדיוק המוטיב הקומי העיקרי בסרט. השחקנית יורה באקדח וחובטת באנשים מכל הבא ליד (מחבת למשל), מה שמאפשר לה להיות וולגרית כהרגלה. עוד מככבים: רוז ביירן, קרטיס "50 סנט" ג'קסון, בובי קנבאלה, מירנדה הארט ואליסון ג'אני.

 

"מרגלת" - תאריך יציאה בארצות הברית: 22 במאי

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים