שתף קטע נבחר

הקשיבו לאנשים שבדרך כלל לא מרצים

מה משותף למאבטח בביה"ס יסודי, לקוית ראייה, צלם חתונות, יוצאת כת, מלהק תוכניות ריאליטי והיפי? כולם ינאמו בפני קהל באירוע חדש מבית קהילת ZE.ZE בנמל תל-אביב. בואו לשמוע מה יש להם להגיד

'אנשים שבדרך כלל לא מרצים' הוא אירוע ייחודי מבית קהילת ZE.ZE בשיתוף עם נמל תל-אביב ובחסות גט-טקסי, וויקס והמכללה למנהל. מדובר בסט של הרצאות קצרות מפי שורה של דוברים לא שגרתיים, כאלה שקולם טרם נשמע על במה מול קהל.

 

ההרצאות מתקיימות ברצף על במה אחת בפורמט של 10-12 דקות להרצאה, במטרה לחשוף נקודות מבט אחרות ולשבור סטיגמות. בשנים האחרונות התפשט קונספט ההרצאות הקצרות (בסגנון TED ו"פאצ'ה-קוצ'ה"). יוזמי האירוע שואפים לייצר במה אחרת עבור אותם אנשים שלסיפורם אין מקום בפורמטים הקיימים – לאו דווקא אותם סיפורי הצלחה זוהרים, אלא העניין שקיים וישנו בחיים של כולנו. לדיברהם: "אנחנו עושים זאת מתוך אמונה שלסיפור טוב יש את הכוח לייצר שינוי תודעתי".

 


לייצר במה אחרת עבור אותם אנשים שלסיפורם אין מקום בפורמטים הקיימים

 

בעקבות ההצלחה שנחל האירוע בשנה שעברה, בו נמכרו מעל 1,000 כרטיסים מראש וזכה לסיקור תקשורתי נרחב, הוחלט להמשיך ולקיים את האירוע בפעם השנייה. בין הדוברים בשנה שעברה היו נהג מונית, אחות בבית חולים וקונסיירז' בבית מלון.

 

רשימה מפתיעה של סיפורים אנושיים מרתקים

גם השנה, צפויה רשימה מפתיעה של סיפורים אנושיים מרתקים, ביניהם: יורם פינס, בן 56, גר בתל אביב. מאבטח בביה"ס יסודי. בעל תואר ראשון בטכניון בהנדסת תוכנה עם 20 שנות ניסיון בעבודה בהייטק. בהרצאתו ידבר על סטיגמות, על הקושי במעבר החד מאיש היי-טק למאבטח "שקוף" ועל ההחלטה להשאיר את האגו בבית.

 

נופר רז, בת 30, נולדה וגדלה בתל אביב. פקחית בעיריית תל אביב וסטודנטית לתואר ראשון במדעי החברה. תספר על הבחירה בעבודה זו, על הסטיגמות ועל התמודדות יומיומית עם הציבור הישראלי.

 

ענבל תעוז, בת 46. גרה באבן יהודה. כיום מנהלת את "ענבל מקום להיות" בו היא מעבירה שיעורי יוגה, מעניקה עיסויים איורוודים וסדנאות. תספר בהרצאתה על 12 שנים של חיים בכת, על העיוורון, הגיהינום שעברה, הבריחה מהכת והחזרה לחיים.

 

צחי אליהו, בן 36. גדל בגבעת אולגה וחי בתל אביב. איש תוכן ומלהק ריאליטי בטלוויזיה הישראלית מזה כ-13 שנים. בין השאר ליהק את המירוץ למיליון, האח הגדול ועוד. בהרצאתו יספר על השילוב בין דת לתוכן, על הניסיון להישאר לא שיפוטי בתהליך העבודה ועל אמת. בין השאר ירצו גם לקוית ראייה, צלם חתונות והיפי.

 


"קהילה המאפשרת לחבריה לקחת חלק פעיל בעשייה חברתית משמעותית"

 

הפרויקט נעשה במסגרת פעילות ארגון ZE.ZE, ארגון חברתי שמטרתו לאפשר לצעירים ליצור ביחד בכך שיצר קהילה

המאפשרת לחבריה לקחת חלק פעיל בעשייה חברתית

משמעותית התואמת את תחומי העניין שלהם ויכולותיהם האישיות.

 

בין הפרויקטים השונים: פילהרמונית הרחוב, פרויקט המאגד קבוצה של נגני רחוב לכדי הרכב מוזיקלי ייחודי ו-ZOT.ZOT, מפעל הדפסה המספק שיקום תעסוקתי לאסירות משוחררות ומעניק במה למעצבים צעירים. ניתן לקרוא עוד אודות הארגון באתר

 

  • האירוע יתקיים ב-28 לינואר בהאנגר 11, נמל תל אביב. פתיחת דלתות 19:30 | תחילת אירוע 20:30 | עלות כרטיס 40 שקלים.
  • למידע נוסף ורכישת כרטיסים לחצו כאן

     

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים