שתף קטע נבחר

גנב הטלפון שלי עושה חיים

חצי שנה לאחר שהסמארטפון של אנאל בלונדר נגנב, היא גילתה באמצעות התמונות שנשלחו אליה, שהוא חי וקיים יחד עם הבעלים שלו שחי בין אילת לפתח תקווה

אנאל בלונדר וחבריה בסך הכל רצו להכנס לשחות בים בלילה קייצי בת"א וכך לסכם יום נהדר, אבל הגנבים בחוף חשבו אחרת - ולקחו טלפונים ולפטופ שהיו בתיקים.

 

 הכל קרה לפני חצי שנה, והיה שוקע בתהום הנשייה, אם רק הגנב של בלונדר, או אולי מישהו שרכש ממנו את המכשיר, היה שם לב לכך שהתמונות שהוא מצלם שלו ושל חבריו ממשיכות לעלות לחשבון הגוגל של בלונדרשלה - כל עוד הוא לא מנתק את הזיקה שלו (הסיסמה שהיא  הכניסה בעבר).

 

עדכונים שוטפים - גם בטוויטר של ynet

 

בלונדר כותבת בסטטוס: "במסגרת ההתחמקות מהלמידה למבחנים, גיליתי שהוא עדיין מסתנכרן אוטומטית עם החשבון שלי (...) מפה לשם - אני חושבת שלבחור שגנב לי את הטלפון יש חיים הרבה יותר טובים משלי וגם יכולות פוטושופ יותר מרשימות משלי" לשאלות הגולשים בעמוד שלה, היא עונה שהיא לא רוצה את הטלפון בחזרה ושעל פי היסטוריית המיקומים הגנב שלה "חי לו באושר בין אילת לפתח תקווה".

 

 

לשאלתנו, בלונדר לא חושבת להגיש תלונה במשטרה. "לא שיש להם מה לעשות עם זה", היא אומרת, "הוא לא בדיוק פושע נמלט. אם כבר אז הוא צריך להתלונן - אני המציצנית"

 

הוא גנב לך את הטלפון!

"אז אנחנו פיטים"

 

רוצה למסור לו משהו?

"מלא אהבה, ושאני אשמח לדעת איפה הוא רכש את הקשת עם הדגלים".

 

 

 

מה עושים?

אם לכם אבד או נגנב טלפון, אנחנו מזכירים שאםהוא עדיין מחובר לחשבון שלכם - אפשר לאתר אותו בכלים שמובנים באנדרואיד ובאייפון. גשו למדריך הזה, ולימדו כיצד לעשות זאת.

 

הגנב מדובאי

מדובר אגב, בעניין שקורה לא מעט: טלפון חכם, בהיותו יקר ונישא הוא מוצר גניב ביותר. לכך נוסיף את השמירה בענן והגיבוי האוטומטי, וכך נפוצים הסיפורים הללו.

בשנה שעברה דיווח הבילד הגרמני על טאמבלר "חייו של הזר שגנב לי את הטלפון" - על גנב סלולרי שלא שם לב שהתמונות שהוא מצלם נשלחות לבעלים המקורי שלו ושהוא הפך כוכב רשת בין לילה.  

 

 

בסיפור קיצוני יותר, פתחה אישה שגנבו לה את הטלפון בלוג בו הצטלמה במגוון פוזות של הגנב שלה.

 

דומה.  ()
דומה.

 

אנאל, מה את אומרת, תעשי גם בלוג?

לא נראה לי, זה מלא טרחה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים