שתף קטע נבחר

חתול "מת" יצא מהקבר וחזר חי אחרי 5 ימים

פלורידה: אליס הוטסון קבר את החתול בארט שנפגע בתאונה כי וטרינרים קבעו שמת. ימים אחר כך הוא התייצב חי לגמרי, אבל תשוש ופצוע, בפתח ביתו

בשנים האחרונות שמענו כבר כמה פעמים על סיפוריהם של בני אדם שהוכרזו בשוגג כמתים ו"קמו לתחייה" מאוחר יותר לתדהמת יקיריהם. הסיפור הבא שמגיע מטמפה ביי שבפלורידה, ארה"ב, לקוח הפעם מעולם החיות, אבל משאיר גם הוא את כל מי ששומע אותו פעור פה.

 

עוד חדשות בעולם :

 

רשת "פוקס" מדווחת כי בעליו של חתול שם נדהם כשהחתול היקר שלו הופיע בפתח ביתו חמישה ימים אחרי שקבר אותו. החתול בארט נפגע קשות ממכונית ונמצא בשלולית דם, נלקח לווטרינרים - אבל אלה קבעו כי הוא מת והם אינם יכולים לעשות דבר. בעליו, אליס הוטסון, טמן אותו באדמה.


אלא שכמה ימים אחר כך התייצב בארט בחצרו הקדמית של הוטסון, חלוש ופגוע. הוטסון הנדהם מיהר לקחת אותו שוב למרפאה וטרינרית, ושם התברר כי הוא סובל מפגיעת טראומה קשה בראשו, מלסת שבורה ומפציעות נוספות. הוא גם איבד עין.

 

לפי הדיווח, ההערכה היא כי בארט שב להכרה אחרי שנטמן באדמה, פילס את דרכו החוצה - ואז התחבא כמה ימים, עד שיצא וניגש אל בית הבעלים. כעת ינסו רופאים להציל את חייו.

בשנה שעברה דווח כי ג'נינה קולקיויץ', קשישה בת 91 מפולין, התעוררה לפתע לחיים בחדר המתים כמה שעות לאחר שנקבע מותה. כלי

תקשורת במדינה דיווחו כי הרופאה שבדקה את הקשישה נכנסה "להלם מוחלט" כתוצאה מההתעוררות המפתיעה, לאחר שלא מצאה אצל "המנוחה" שום סימן חיים בסיסי והכריזה על מותה בביתה שבעיירה אוסטרוב לובלסקי במזרח המדינה.

 

לפני שלוש שנים התפרסם בעולם סיפורה של תינוקת בארגנטינה, שאחרי 12 שעות בחדר מתים התגלה כי היא חיה. ב-2008 התעורר צעיר הודי בחדר מתים, וביקש כוס מים. הוא נשלח בטעות לחדר המתים אחרי שמותו נקבע באסון שבו נרמסו 150 איש בפסטיבל בצפון הודו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הווטרינרים אמרו שהוא מת, אבל בארט יצא מהקבר
מומלצים