שתף קטע נבחר

"טביב רצה שדני פרדה ולידור כהן יפתחו מול נתניה, קורצקי לא הסכים"

מקורב למאמן המפוטר של בית"ר ירושלים טוען כי הבעלים רצה להתערב בבחירת ההרכב: "בגלל זה כל הבלאגן, שלא יספרו סיפורים". דיווח בטורקיה: בוגדאן סטנקו במו"מ עם בית"ר

האם אלי טביב ניסה להכתיב למאמן בית"ר ירושלים המפוטר, מנחם קורצקי, עם מי לפתוח בהרכב במשחק ההפסד 2:0 למכבי נתניה בשבוע שעבר? מקורב למאמן בית"ר לשעבר גילה ל-ynet ספורט על הנסיון, לטענתו, של הבעלים להתערב למאמן בעבודתו.

 

 

"טביב רצה שמול נתניה דני פרדה ישחק במקום תומר סויסה ולידור כהן יפתח", סיפר אותו מקורב. "וקורצקי לא הסכים. בגלל זה כל הבלאגן, ושלא יספרו סיפורים אחרים".

 

"זה מה שגרם לפיצוץ", הוסיף אותו גורם. "רק בגלל שקורצקי לא שמע לטביב את מי לעלות בהרכב. טביב גם אמר את זה לאחד מראשי הקבוצה, שהוא לא שומע לו לגבי ההרכב ואת מי להכניס".

 

- רגע, טביב רצה לקבוע את ההרכב ממיאמי?

"כן, חד משמעית"

 

- וזה גרם לפיצוץ?

"קורצקי אמר: הוא לא יקבע לי את ההרכב. מצידי, שיפטר אותי".

 

תגובת טביב תובא כשתתקבל.

 

"בוגדאן סטנקו במו"מ עם בית"ר"

החלוץ הרומני בוגדאן סטנקו (27), המשחק בגנצ'רבירליג'י הטורקית, נמצא במו"מ מתקדם עם בית"ר ירושלים. כך דווח בכלי התקשורת בטורקיה.

 

סטנקו שיחק בעבר, בין השאר, בגלאטסראיי ובסטיאווה בוקרשט. לפני מספר חודשים הוא כבש צמד חשוב עבור רומניה ב-0:2 על פינלנד במוקדמות היורו , ובסך הכל יש לו 8 שערים ב-34 הופעות בינלאומיות. גם החלוץ צ'יפריאן מאריצה מקוניאספור (שהיה על סף חתימה בארסנל בעונה שעברה), עלה כאפשרות, לאחר שכמעט לא שיחק העונה בגלל פציעה, אך עלויותיו הגדולות לא נמצאות בטווח הריאלי עבור בית"ר.

 

לבית"ר הוצע לאחרונה גם צ'יפריאן דיאק מקלוז', אך העסקה לא יצאה לפועל. גלינור פלט, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע והיה מועמד לבית"ר, חתם לבסוף בגו אהד איגלס ההולנדית. מרקו שצ'פוביץ', אפשרות נוספת לחיזוק בהתקפה, בוחן הצעות ממועדונים נוספים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי טביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים