שתף קטע נבחר

בלאט: "עם הגנה כזו אפשר לנצח בכל משחק"

מאמן קליבלנד לא הסתיר את שביעות רצונו אחרי ה-90:101 על סקרמנטו: "הבחורים עושים עבודה מצוינת". לברון ג'יימס: "אנחנו עוברים תהליך והשיפור בהגנה הוא חלק ממנו"

"ללא ספק, משחק ההגנה שלנו השתפר", אמר לפנות בוקר (ש') דייויד בלאט אחרי שקליבלנד קאבלירס רשמה ניצחון תשיעי ברציפות, הפעם 90:101 על סקרמנטו קינגס, שקיבלה 15 נקודות מעומרי כספי.

 

 

"אנחנו מצליחים לעצור את היריבה וגם לוקחים הרבה יותר ריבאונדים, למרות שהערב היינו צריכים לשלוט יותר בריבאונד", המשיך המאמן הישראלי, "כפינו על סקרמנטו זריקות קשות, אך את נושא הריבאונד אנחנו עוד צריכים לשפר. אבל ללא ספק, כשאתה משחק הגנה כזו, אתה יכול לנצח בכל משחק. הבחורים עושים עבודה מצוינת".

 

משחק ההגנה של הקאבס מול סקרמנטו. בלאט מרוצה (צילום: AP) (צילום: AP)
משחק ההגנה של הקאבס מול סקרמנטו. בלאט מרוצה(צילום: AP)

 

בלאט הוסיף: "היו הערב רגעים שעשינו דברים נהדרים, אבל משחק ההתקפה שלנו נתקע יותר מדי פעמים. וזו הנקודה שאנחנו צריכים לשפר, בנוסף לריבאונדים. אנחנו גם הרבה יותר

אגרסיביים. ללא ספק, אנחנו קבוצה שונה והרבה יותר מאוחדים עם השחקנים החדשים שהגיעו. גם השחקנים שהיו פה לפני כן העלו את רמתם".

 

"קווין לאב היה נהדר, גם בהתקפה וגם בהגנה", החמיא בלאט למצטיין במשחק, שקלע 23 נקודות והוריד עשרה ריבאונדים, "היה כיף לראות את זה כי הוא עובד קשה. הוא שחקן מהרמה הגבוהה בעולם, אז אני לא מופתע מהתצוגה שלו". על אטלנטה אמר: "היא בכושר נהדר ומציגה את היכולת הטובה ביותר במזרח, אבל יש עוד דרך ארוכה".

 

המאמן הישראלי גם התייחס לפציעה של לברון ג'יימס, שחזר לפנות בוקר וקלע 19 נק': "הוא השחקן הכי טוב בעולם ובכל פעם שהוא פצוע, אנחנו נשאל אותו אם הוא יכול לשחק. אם הוא יגיד שהוא כשיר, הוא יהיה על הפרקט. היינו צריכים אותו הערב ואני שמח שהוא היה שם בשבילנו. גם מול פורטלנד היינו צריכים אותו, אבל השחקנים העלו את רמתם בלעדיו והצלחנו לנצח את המשחק. רציתי שהוא ישחק 32 דקות והוא עשה עבודה נהדרת".

 

לברון ג'יימס. "הפציעה עדיין משפיעה עליי קצת" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לברון ג'יימס. "הפציעה עדיין משפיעה עליי קצת"(צילום: רויטרס)

 

לברון ג'יימס עצמו אמר: "אני מרגיש טוב. אפשר היה לוותר על כמה איבודי כדור, אבל אעשה מה שצריך כדי לנצח. מול פורטלנד לא הייתי כשיר והייתי צריך מנוחה.

הרגשתי טוב יותר ביומיים האחרונים ואחרי טיפולים שעברתי החלטתי לשחק. הפציעה עדיין משפיעה עליי קצת כי אני לא כשיר במאה אחוז".

 

על היכולת המשופרת של קבוצתו, אמר :"אנחנו בתהליך ומשתפרים וזה נותן לנו מוטיבציה. שיחקנו הגנה נהדרת הערב, זו הנקודה ששיפרנו במהלך התהליך שאנחנו עוברים וזה מאפשר לנו לנצח משחקים. כולנו דואגים אחד לשני במשחק ההגנה ודואגים שנשתפר. קווין לאב חוזר הלילה למינסוטה? הוא צריך לסמוך עלינו שנעזור לו ואנחנו נהיה שם בשבילו. הוא יקבל שריקות בוז אבל זה רק כי הקהל שם עדיין אוהב אותו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים