שתף קטע נבחר

אימון בכורה לורמוט במכבי, אייסטראן: "שמות זה לא תמיד טוב, הוא צריך להילחם על מקומו"

אחרי הניצחון בדרבי וצירופו של הקשר מהפועל תל אביב, מאמן מכבי ת"א אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה: "גילי הגיע בגלל שהוא יכול לשדרג אותנו". מהראן ראדי על הקריאות שספג בתחילת העונה: "בכל פעם שעברתי סיטואציה קשה הרגשתי חזק בהמשך"

שלשום סער הרחוב הספורטיבי בעקבות חשיפת ynet ספורט על ההעברה הדרמטית של גילי ורמוט מהפועל תל אביב למכבי תל אביב. הבוקר ערך הרכש החדש אימון בכורה במדים הצהובים.  מכבי ת"א אסרה על ורמוט לשוחח עם התקשורת. כשהקשר פגש את הצלמים בעת שעלה לכר הדשא הוא אמר להם "מה, אני פה דוגמן?". הוא קיבל את החולצה מספר 28 וציין "זה פעמיים 14", בהתייחס למספר החולצה שלו באדום.

 

רעידת אדמה בכדורגל הישראלי:

 

כזכור, מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב בדרבי האחרון ומוליכה את טבלת ליגת העל ביתרון של ארבע נקודות על פני השניה עירוני קריית שמונה. במחזור הקרוב היא תתמודד בחוץ מול מכבי נתניה. 

 

גילי ורמוט באימון הבכורה בצהוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גילי ורמוט באימון הבכורה בצהוב(צילום: ראובן שוורץ)
 
ורמוט מתקבל בקריית שלום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ורמוט מתקבל בקריית שלום(צילום: ראובן שוורץ)

 

"זה טוב למכבי, יש לורמוט את היכולת ואת האמביציה להיות כאן", אמר המאמן פאקו אייסטראן במסיבת עיתונאים. "זאת הזדמנות שהוא היה צריך לקחת. רק אתמול גיליתי שהוא מגיע למכבי. אם הוא הגיע לקבוצה זה בגלל שאנחנו מאמינים שהוא יכול היה לעזור למועדון".

 

אייסטראן הוסיף לגבי ורמוט: "שמות זה לא הכל בכדורגל. גילי צריך להוכיח את השם שלו מהיום. הוא כאן לא בגלל מה שהוא הראה, אלא בגלל

מה שאנחנו חושבים שהוא יכול להראות במכבי תל אביב ובגלל שהוא יכול לשדרג את המועדון. שמות גדולים בקבוצה זה לא תמיד טוב, כי לפעמים הם מרגישים לא בנוח עם הסיטואציה. גם פרננדו טורס, אחרי שעבר לליברפול, היה צריך להוכיח את עצמו ואת הציפיות שהיו ממנו".

 

המאמן הוסיף: "התחרותיות במכבי היא ברמה הכי גבוהה וכל השחקנים צריכים להוכיח את עצמם. לא ראיתי לחץ מכיוונו של ורמוט. התקשורת התחילה לדבר על זה מבלי לראות את העובדות בשטח. מצפה לו תחרות גבוהה במכבי תל אביב, ואם הוא יעזור לנו להגיע לאליפות - אנחנו עוד נראה. אם הוא ישחק מול נתניה? גם את זה עוד נראה. כשבאים לקבוצה כמו מכבי תל אביב שחקנים צריכים לדעת לעשות מה שהמאמן אומר להם ולהיות מוכנים להילחם על מקום בהרכב. אנחנו זקוקים לשחקנים ברמה הזו".

 

ורמוט וזהבי - האיחוד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ורמוט וזהבי - האיחוד(צילום: ראובן שוורץ)

 

לא יכול להוריד את החיוך מהפנים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לא יכול להוריד את החיוך מהפנים(צילום: ראובן שוורץ)

 

מהראן ראדי אמר: "חיבקתי את ורמוט ואיחלתי לו בהצלחה. הוא שחקן של הנבחרת, ברמה הכי גבוהה בכדורגל הישראלי ואני מאחל לו הצלחה מכל הלב. כבר קרה ששחקנים באו, ראו אותם כבאנקרים והמאמן החליט שיש סטנדרטים מסויימים כדי להיות בהרכב. כל שחקן שנמצא במכבי יכול להיות מחוץ לסגל. זו הפילוסופיה שלנו ואנחנו מתמודדים עם זה. התפקיד שלנו לתת מאה אחוז, כל 24 השחקנים רוצים לפתוח וזו המטרה. רואים שיש פה שחקנים ברמה גבוהה וזה מוסיף לתחרות".

 

על מכבי ת"א עם ורמוט אמר ראדי: "קבוצת כדורגל לא יכולה לתת כל הזמן הצגות. אנחנו במקום הראשון ואני לא חושב ששחקן מסויים יכול לשנות הרבה את היכולת שלנו. ורמוט, עם האיכויות שלו, ייתן את התוספת".  

 

על עצמו ועל הקריאות הגזעניות שספג מחלק מהאוהדים בתחילת העונה: "מעריכים אותי פה ואני לא רוצה להתעסק בעתיד. עד היום עמדתי בכל

היעדים שהצבתי לעצמי. בכל פעם שעברתי סיטואציות קשות הרגשתי חזק בהמשך, אני בן אדם חיובי ותמיד משתדל להסתכל על הדברים הטובים".

 

על העידוד מהקהל: "גם כשישבתי על הספסל קיבלתי אהבה מהאוהדים, אני מתעסק בזה פחות. מזמן הפסקתי להקשיב לדברים הפחות טובים ובטוח ש-99 אחוז מהאוהדים צריכים לתמוך בכל שחקן ללא קשר לגזע, לדת ולמקום ממנו הוא בא. אני מקווה שאני והמערכת עברנו את הסיטואציה הלא נוחה ומקווה שנמשיך להתעסק בכדורגל ובהצלחות".

 

על מכבי נתניה אמר ראדי: "זו קבוצה טובה עם מאמן מצוין שהוכיח את עצמו. כל קבוצה שמשחקת נגד מכבי תל אביב משנה מערך ויהיה מעניין. בטוח שיהיה לנו קשה מאוד". על העובדה שהקשרים כובשים יותר מהחלוצים אמר ראדי: "אין דבר כזה אצלנו חלוצים, כולם כובשים שערים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גילי ורמוט ושרן ייני
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים