שתף קטע נבחר

בלאט מתלונן על השיפוט: "צריך ללמוד מזה"

לאחר 12 ניצחונות רצופים, קליבלנד הפסידה במפתיע 103:99 לאינדיאנה פייסרס. המאמן הישראלי: "היו שריקות שהוציאו את האוויר מהמפרשים". קווין לאב שקלע 5 נק' בלבד: "משחק קודם קיבלתי הרבה כדורים, היום לא התבקשתי לקלוע"

קליבלנד קאבלירס חלמה להשוות את שיא הניצחונות הרצופים של המועדון אשר עומד על 13, אבל ספגה הפסד מפתיע לפנות בוקר (ש'), 103:99 באינדיאנה לפייסרס.

 

 

היה זה משחק שני ברציפות של הקאבס, לילה לאחר שניצחו את הקליפרס, כשהם מאפשרים למארחים לקלוע 36 נק' ברבע האחרון. דייויד בלאט התייחס לסוגיית העייפות ואמר: "זה נראה שבאמת היינו עייפים. לא הייתה לנו את אותה אנרגיה שהייתה לנו קודם כן והבחינו בזה ברבע האחרון".

 

נפגע ביד ובקרסול, אבל צפוי לשחק (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
נפגע ביד ובקרסול, אבל צפוי לשחק(צילום: רויטרס)

 

בנוסף, בקליבלנד לא אהבו מספר החלטות שיפוט שנשרקו לקראת הסיום, עליהן אמר הישראלי: "זו ליגה מצוינת, אבל מי שצריך ללמוד מהמקרים הללו, ילמד. שריקות כאלה (כמו עבירת תוקף בסיום של לברון) מוציאות את הרוח מהמפרשים". לברון ג'יימס עצמו התייחס ואמר: "אפסיק לדבר, כדי לא לקבל קנס".

 

בלאט התייחס גם לשאלה האם היה לחץ להשוות את שיא הניצחונות ואמר: "לא, אני לא הרגשתי שום לחץ מיוחד. העובדה ששיחקנו בחוץ, באינדיאנה, לילה אחרי המשחק בבית מול הקליפרס, מול קבוצה שלא שיחקה כמה ימים, השפיעה. זה דורש מאיתנו מאמץ מיוחד והופעה יוצאת מגדר הרגיל וזה עלה לנו ביוקר".

 

מי ששוב עמד בלב הביקורת הוא קווין לאב, הרכש הגדול שהגיע בקיץ האחרון ממינסוטה (ויכול להשתחרר מהחוזה שלו בקיץ הקרוב) וקלע רק 5 נק' ב-2 מ-8 מהשדה. "משחק קודם קיבלתי הרבה כדורים בפוסט והצלחתי להיכנס לקצב מוקדם", אמר הפורוורד, "הלילה לא התבקשתי לקלוע, אבל לברון וקיירי עשו את זה יפה".

 

לברון ג'יימס, שכבר החמיץ 10 משחקים, נפל בצורה לא טובה על פרק כף היד, פציעה ממנה סבל בשבוע שעבר וגם חש כאבים בקרסול לקראת הסיום. "הוא ישחק ביום ראשון מול הלייקרס", אמר בלאט והוסיף, "ואם הוא לא יוכל לשחק, אז הוא לא ישחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים