שתף קטע נבחר

רוני לוי: "נצטרך לנצח בדברים הקטנים"

לקראת המשחק הערב (20:55, אצטדיון נתניה) מול מכבי תל אביב, ניסה המאמן להחדיר אמונה בשחקניו: "לא נבוא להרים ידיים מראש". צפי לאצטדיון מלא, הקופות לא ייפתחו. הרוש יפתח, מזרחי וסרגי ייעדרו

האצטדיון בנתניה צפוי להתמלא עד אפס מקום לראשונה העונה כשמכבי ת"א תתארח אצל מכבי נתניה (א', 20:55). בשל כך, הקופות לא אמורות להיפתח.

 

לטבלת ליגת העל

 

המאמן רוני לוי, שמחזיק במאזן חיובי מאז הגיע למועדון (שני ניצחונות ותיקו), ניסה להחדיר בשחקניו הרבה מוטיבציה במהלך השבוע. זאת על מנת לתת להם את האמונה, שאפשר לעבור את המשחק בהצלחה מבחינתם. בין היתר אמר לוי לחניכיו: "מכבי תל אביב קבוצה יותר טובה, אבל זה לא אומר שנבוא להרים ידיים מראש. אם אנחנו רוצים להצליח מולם, נצטרך לנצח בדברים הקטנים. להיות ראשונים לכל כדור ולהיות מאורגנים, והכי חשוב שנהיה יחד ונוכיח שיש פה יש שחקנים יותר טובים ממה שהם חושבים".

 

ניסה להחדיר אמונה בשחקניו. לוי (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
ניסה להחדיר אמונה בשחקניו. לוי(צילום: זהר שחר)

 

בנוסף, הקרין המאמן קטעים נבחרים מהשחק בין אתלטיקו מדריד לברצלונה, עליהם אמר: "אתלטיקו מדריד היא לא הקבוצה הכי טובה באירופה, ובספרד היא לא יותר גדולה מריאל ומברצלונה. אבל תראו כמה היא עושה נכון את הפעולות הקטנות של המשחק".

 

השוער אריאל הרוש ישוב אל בין הקורות, אך נתניה תחסר את חלוץ הרכש החדש שהצטרף השבוע, נבו מזרחי, וכמוהו גם את הבלם הרומני כריסטיאן סרגי הפצוע.

 

ישוב אל בין הקורות. הרוש (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
ישוב אל בין הקורות. הרוש(צילום: אוהד צויגנברג)

 

שחקן העבר ועוזר המאמן החדש, רונן גבאי, שחזר הביתה, סיכם: "סגרתי מעגל, הלכתי אחרי מה שהלב שלי אמר. מכבי נתניה תמיד היתה הבית שלי". על השילוב עם רוני לוי הוסיף: "חיית עבודה, יסודי, מקצוען, יורד לפרטים. אני לומד ממנו כל יום". לקראת המשחק הערב, אמר גבאי על היריבה: "הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל אנחנו לא מתבטלים בפני אף אחת. אני קורא לאוהדים להגיע".

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; איאד אבו עביד, עידו לוי, ירין חסן, אורי שטרית; רומאריו, גבי ג'יורג'יו, עומר פרץ (דיא סבע), רן רול, ערן לוי; לארי קאיודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים