שתף קטע נבחר

"אוהדי בית"ר הרסו אצטדיון, סתם כי בא להם"

זעם בהפועל חיפה על התנהגות אוהדי בית"ר ב-4:3. הנזק מוערך ב-15 אלף שקל אותם תתבע הקבוצה מהיריבה. בית"ר לא התרגשה: "תמיד מנסים להלביש על האוהדים שלנו הרס של כסאות שכבר היו הרוסים"

בבוקר שלאחר ה-4:3 מול בית"ר ירושלים, בהפועל חיפה הביעו כעס רב על הנזק שגרמו אוהדי היריבה לאצטדיון "סמי עופר" המוערך ב-15 אלף שקל. "אם זה מה שקורה כשהם מנצחים, מפחיד לחשוב מה היה קורה לו היו מפסידים. לא יאומן שאוהדים באים והורסים את האצטדיון היפה בארץ סתם כי בא להם לשבור דברים", אמר גורם בהפועל חיפה.

 

 

בהפועל חיפה מתכוונים לתבוע את ראשי בית"ר ירושלים בגין הנזק שנגרם לאצטדיון. בשלב ראשון תאלץ חיפה להעביר 15 אלף שקל לעיריית חיפה בתקווה שבית"ר לא תערים קשיים ותשלם לה בחזרה את כל הסכום.

 

 
המועדון ונציגי חברת האבטחה זומנו לבירור במשטרה בו יובהר להם כי מתכוונים להחמיר איתם בכל הנוגע לדרישות האבטחה. הסיבה לזימון היא כניסה של אוהדי בית"ר לאצטדיון דרך מתחם כניסות הירום. גורם במועדון אמר: "הכי קל להפיל הכל על הקבוצה. צריך לזכור שאף אחד לא נפגע, נוצר חץ והיה צורך לפתוח את שערי החירום".
 
בבית"ר ירושלים טענו בתגובה: "בכל מגרש שאליו אנחנו מגיעים מנסים להלביש על האוהדים שלנו הרס של כיסאות שהיו הרוסים לפני המשחק"
 

שוקרני: "לספוג ארבעה שערים זה יותר מדי"

למרות הנחמה המסוימת במוטיבציה שהפגינו השחקנים שחזרו מספר פעמים מפיגור, בהפועל חיפה לא יכולים להתעלם מהבעיות בחוליית ההגנה שפשוט לא תיפקדה אתמול.

 

כסאות שבורים ב"סמי עופר" (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
כסאות שבורים ב"סמי עופר"(צילום: פרטי)

 

"המצב שלנו קשה בהחלט", הודה הבעלים יואב כץ, "התרעתי על כך כבר לא מעט פעמים. מתגלגל פה כדור שלג ואני מאוד מקווה שנצליח לעצור אותו. אם לא יהיה שינוי מיידי בתפיסה, נמצא את עצמנו מסובכים עמוק בתחתית".

 

בשבת הקרובה (18:00) תפגוש הפועל חיפה את הפועל פתח תקווה עם מאמנה החדש, מנחם קורצקי לקרב תחתית. "ברגע שאתה מדשדש בתחתית אתה נכנס לסוג של מערבולת וקשה לצאת מזה", אמר בצער רועי שוקרני, "השער הרביעי שספגנו היה נאיבי, בכלל לספוג ארבעה שערים זה יותר מדי לקבוצה שרוצה להישאר בליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אצטדיון סמי עופר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים