שתף קטע נבחר

מנחם קורצקי: "אוסיף לכאן פלפל משלי"

מאמנה החדש של הפועל פ"ת העביר אימון ראשון, אורי אוזן ישמש כעוזרו. קובי מוסא: "הוא מלטף כמו אבא, אבל יודע לתת בראש, לא מציע לנסות אותו"

הפועל פתח תקווה נענתה לבקשתו של מאמנה החדש, מנחם קורצקי ואיפשרה לו להביא עמו את אורי אוזן כעוזרו. אוזן אשר סיכם את תנאיו נמצא כעת עם קורצקי המעביר את אימון הבכורה שלו בפתח תקווה. רן אליאס, עוזרו של עידן בר און המפוטר סיים את דרכו במועדון.

 

  

כבר בשבת מצפה לקורצקי ואוזן משחק תחתית חשוב מול הפועל חיפה (ש', 18:00). אתמול, האקסית של קורצקי, בית"ר ירושלים עשתה שירות למאמן כשגברה 3:4 על הקבוצה של ראובן עטר. "הניצחון של בית"ר שימח אותי מאוד, בזכותו הפועל חיפה לא ברחה לנו", אמר קורצקי.

 

מנחם קורצקי באימון הראשון שלו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מנחם קורצקי באימון הראשון שלו(צילום: ראובן שוורץ)

 (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
(צילום: ראובן שוורץ)

 

עומרי אלטמן בראש קבוצת הרצים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עומרי אלטמן בראש קבוצת הרצים(צילום: ראובן שוורץ)

 

קורצקי הוסיף: "מרגש לבוא להפועל פ"ת, אבל אין זמן להתרגש כי צריך להביא תוצאה טובה בשבת. אמרתי לשחקנים מה הדרישות שלי, ואני אוסיף פלפל משלי למשחק כדי שנביא תוצאות. אני מקווה שאלפים מאוהדי הפועל פ"ת יבואו לתמוך בקבוצה".

 

באימון הבוקר נכח גם הספונסר, גל חצור, שהיה מעורב בעסקת החלפת המאמן. מתברר, כי אתמול בבוקר המו"מ עם קורצקי היה על סף פיצוץ, ובהפועל פ"ת כבר היה מי שרצה להיפגש עם גילי לנדאו. שיחה נוספת בין חצור לקורצקי הביאה לגישור הפערים בחלוף מספר שעות.

 

המנכ"ל יורם עינב הגיע לצפות באימון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
המנכ"ל יורם עינב הגיע לצפות באימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

לא מעט אנשים בהפועל פ"ת הופתעו לנוכח ההוצאה הכספית הגדולה של המועדון על צוות המאמנים החדש, דבר שבתחילת העונה היה בלתי אפשרי. הבעלים דורון בן דקון זכה לשבחים על המהלך המהיר.

 

שחקני הפועל פ"ת נראו דרוכים לנוכח הצוות החדש. הקפטן קובי מוסא סיפר על קורצקי איתו יש לו הכרות טובה מתקופתם המשותפת ברמת השרון: "מנחם מאמן מצוין. מצד אחד האימונים אצלו הם כיף גדול והוא מלטף כמו אבא, ומצד שני הוא הוא יודע לתת בראש, ולא הייתי מציע לנסות אותו. מנחם הוא שם גדול בכדורגל בישראלי ואת העבודה הטובה שעשה ראו ברמה"ש, ברעננה שם בנה קבוצה מצוינת וגם בבית"ר ירושלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מנחם קורצקי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים