שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: המנויים יוטענו ויותאמו לבלומפילד

לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד, הירוקים פתרו את בעיית המקום במשחק הרדיוס באצטדיון בלומפילד. בחיפה הודפים את הביקורת על יחס מועדף לו הם זוכים מבית הדין של ההתאחדות

מכבי חיפה תארח את מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד - כך החליטו ראשי המועדון. בעקבות עונש הרדיוס שספגו, החליטו הירוקים כי לא הגיוני שיארחו ב"טדי" מאחר שהמרחק יגרום לאלפי המנויים לא להגיע למשחק. בחיפה בדקו תחילה אפשרות לארח באצטדיון בנתניה, אך מכיון שבאותו יום מתקיים שם משחק, החליטו בקבוצה כי יארחו ביפו.

 

במועדון נתקלו בבעיה מאחר שבתחילת העונה 17 אלף איש רכשו מנויים, בעוד שבבלומפילד יש 14 אלף מקומות ישיבה בלבד. בחיפה החליטו על הרשמה מראש של המנויים החל מהבוקר ועד הערב ב-22:00 (עד עכשיו נרשמו 5,000 מנויים והצפי הוא ל-10,000 שיגיעו לבלומפילד).

 

הקהל הירוק. המנויים יוטענו ויתאימו לבלומפילד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הקהל הירוק. המנויים יוטענו ויתאימו לבלומפילד(צילום: אורן אהרוני)

 

עם סיום ההרשמה יוטענו המנויים של הירוקים ויותאמו לכניסות באצטדיון בלומפילד, כך של תהיה בעיה לקהל להיכנס למגרש. עם סיום ההרשמה יחליטו בקבוצה על כמות הכרטיסם שיוצעו למכירה. בחיפה מחויבים להעביר לאשדוד 1,000 כרטיסים.

 

הירוקים הדפו את הביקורת כי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל מתחשב בקבוצה. בחיפה טענו: "שילמנו את סכומי הכסף הגבוהים ביותר בישראל - קנסות של 153 אלף ש"ח, ספגנו שני משחקי רדיוס ושלושה משחקים היציעים נסגרו. אנחנו המועדון היחיד שהועמד לדין על החזרת כדור על ידי אוהדים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי מכבי חיפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים