שתף קטע נבחר

אורי פסו: "קורצקי - כמו כפפה ליד"

בלם הפועל פ"ת מרוצה מהמאמן החדש והביע אופטימיות לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה: "אין לי ספק שנישאר בליגת העל". עומרי אלטמן חזר לאימונים

אחרי שבוע סוער שכלל חילופים מאמנים, בהפועל פתח תקווה בונים רק על ניצחון מחר (ש') מול הפועל חיפה. בקבוצה הזקוקה לנקודות במאבקי התחתית יודעים שכל תוצאה אחרת תקשה עליהם לשרוד בליגת העל.

 

 

הפועל פ"ת לא ניצחה מאז הדרבי ובמועדון מקווים לצאת לדרך חדשה עם המאמן החדש, מנחם קורצקי, שהחליף את עידן בר און. באימונים האחרונים נראו השחקנים דרוכים יותר והשקיעו במטרה להוכיח שמקומם בהרכב.

 

הבלם עידן גביש ייעדר בגלל פציעה ובעקבות זאת צפויים אורי פסו ומייקל טוקורה לפתוח במרכז ההגנה. קורצקי שם השבוע דגש על משחק הגנה, והבהיר שאסור לקבוצה לספוג.

 

עומרי אלטמן הפתיע כשחזר אתמול לאימונים מלאים. תחילה סברו שאלטמן ייעדר כחודש, אבל הוא חזר מוקדם יותר בזכות אימונים אצל המאמן יובל קפיטולניק, שמשקם שחקנים אחרי פציעות. אלטמן אמר: “מצפה לנו משחק חשוב מאוד, נגד יריבה לתחתית. הרבה זמן לא ניצחנו והגיע הזמן שננצח".

 

הבלם אורי פסו הוסיף: “למדנו הרבה מעידן בר און, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אני בטוח שקורצקי יתווה לנו דרך. יש שינוי במוטיבציה מאז שקורצקי התחיל לעבוד, והוא עבורנו כמו כפפה ליד. אין לי ספק שהפועל פ"ת תשאר בליגת העל, אבל הדרך לכך עוברת דרך ניצחון על הפועל חיפה. אני קורא לאוהדים שלנו לבוא ולתמוך".

 

הרכב משוער: דרשלר קאלה; קובי מוסה, אורי פסו, מייקל טוקורה, בן תורג'מן; חסן אבו זייד, גל אראל, לירוי צעירי, גיא דיין (בן בן יאיר); דור חוגי (עומרי אלטמן), שחר הירש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מנחם קורצקי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים