שתף קטע נבחר

מוורנה באהבה: טל פרידמן בשיר השוקולד

טל פרידמן צפה בסרטון המתעד את זעקות השבר של האישה שרצתה שוקולד על הטיסה לבולגריה, ומיד עלה לו רעיון לשיר. "מעכשיו זה ירוץ איתי בהופעות". ויש לו גם המלצה: פחות אלכוהול והפיכת המריחואנה לחוקית. צפו

תקרית השוקולד, גירסת השיר: השחקן והמוזיקאי טל פרידמן הלחין את מילות העימות המפורסם בין הנוסעים לדייל בטיסה לוורנה, והפך אותו לשיר. "הסרטון עשה לי קשה בבטן", הוא אומר ל-ynet, "אני מרגיש שאני שם במטוס ואני הדייל, אני מרגיש שהם צועקים עליי. המוזיקה אולי תהפוך את המקרה הזה לנעים. אני ממש מנסה למצוא מה טוב במקרה הזה, וכאן יצא לי השיר".

 

פרידמן העלה כבר אתמול (א') לחשבון הפייסבוק שלו גרסה מקוצרת של השיר, שאותה הלחין ברבע שעה. כשראה שהקהל מבקש עוד, החליט להלחין בית מלא, עניין שלקח קצת יותר זמן, אבל בלי הרבה מאמץ. "אני פשוט מבין מה קורה שם במטוס מבחינה דרמטית, והרעיון עולה מיד. אתה לוקח גיטרה ומתחיל לנגן. המשפט של הדייל טוב לי כי זה פתר לי את הלחן. מעכשיו, השיר הזה ירוץ איתי בהופעות, המשפט 'די אלי' יהיה החלק של הקהל, אני אשיר ואז האנשים בקהל ישירו - 'די אלי'".

 

אתה חושב שמה שקרה במטוס זה הפנים של החברה הישראלית או מקרה קיצוני?

 

"אני חושב שהם היו כל כך מסטולים עד שהם לא שמו לב. הם צריכים לשתות פחות. אני בטוח שהם אנשים לא רעים, קפץ להם משהו החוצה. צריך צ'ייסר אחד פחות והכל מסתדר. יודע מה? לא צריך צ'ייסרים, יש דברים אחרים שצריכים להפוך אותם לחוקיים ואז זה יהיה הרבה יותר נעים. אם היו מאשרים בטיסה מתחם לעישון מריחואנה טובה ולא מורעלת, במידה וזה היה חוקי, אז הם היו מחבקים את הדייל אחרי שהוא לא נתן להם שוקולד. הם היו מסתפקים בקרקרים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים