שתף קטע נבחר

כדוריד: רמה"ש תפתיע את מוליכת הטבלה?

מחזור 18: מכבי ראשל"צ תקווה לא להיכנס למיני משברון אחרי ההפסד בגמר הגביע ותנסה לשמור על המקום הראשון אותו השיגה רק בשבוע שעבר. מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ראשל"צ, מגיעה לרחובות. דרבי בעיר תל אביב

מוליכת הטבלה החדשה של ליגת העל בכדוריד, מכבי ראשון לציון, תקווה לא להיכנס למיני משברון אחרי ההפסד (31:30) ביום ראשון בגמר הגביע ליריבה העירונית, הפועל ראשון לציון, כשתתארח מחר (ו', 16:00) אצל א.ס רמת השרון במשחק המרכזי של המחזור ה-18.

 

קבוצתו של ג'ו מתתיה, שרק ביום שלישי שעבר עלתה למקום הראשון בליגה אחרי ניצחון (21:29) על האלופה, מכבי תל אביב, יודעת שהפסד שלה יכול להוריד אותה בחזרה למקום השני.

 

הקבוצה שלו תשמור על המקום ה-1 בטבלה? מתתיה (צילום: ברק חקלאי) (צילום: ברק חקלאי)
הקבוצה שלו תשמור על המקום ה-1 בטבלה? מתתיה(צילום: ברק חקלאי)

 

מנגד תתייצב רמת השרון, שעלתה לרבע גמר הגביע האירופאי, אך הספיקה מאז להפסיד בליגה להפועל אשדוד במאבק על המקום הרביעי. הפסד נוסף של השרונים והבטחת יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, תיראה כמעט בלתי אפשרית עבור קבוצתו של ראובן יספולסקי.

 

גם הדרבי התל אביבי ייערך בשישי, כשמכבי תל אביב תארח את אס"א בתיכונט (16:00). בסיבוב הקודם הצליחה קבוצתו הצעירה של אולג בוטנקו להביס באוניברסיטה את הצהובים (21:32) ואבי רש יודע שהפסד נוסף של קבוצתו, יכול להוריד אותה עד למקום השלישי בטבלה, מה שיחריף את המשבר בו המועדון נמצא.

 

יוצאים לרחובות. מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ראשל"צ (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
יוצאים לרחובות. מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ראשל"צ(צילום: יאיר שגיא)

 

מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ראשון לציון, תתארח אצל האחרונה בטבלה, עירוני רחובות (16:30), ועל הנייר היא לא אמורה להיתקל בקשיים. עוד במחזור ה-18: א.כ נס ציונה - מ.כ חולון (16:30), הפועל ר"ג - הפועל אשדוד (16:00), בני הרצליה - מכבי קרית מוצקין (16:30).

 

נשים: הרצליה רשמה דאבל על חולון ועלתה לפסגה

שלושה ימים בלבד אחרי שנפגשו בגמר הגביע, בנות הרצליה ומ.כ חולון התמודדו אמש (ד')

במשחק העונה בליגת העל לנשים. הבנות של דורון כזום שניצחו ביום ראשון (25:29), התייצבו להתמודדות ללא שתי הזרות, יורטה זילינסקייטה, ששברה את ידה בגמר ונטליה מורוז, שנקעה את רגלה באימון לפני המשחק.

 

למרות זאת, הרצליה ניפקה תצוגה הודות ליכולת נהדרת של אושרי כהן ולי בן יצחק (9 שערים כ"א) וניצחה 24:29. בעקבות התוצאה, הבנות מהשרון עלו למקום הראשון על חשבון חולון וככל הנראה הבטיחו את מקומן הראשון בטבלה לקראת סיום העונה הסדירה.

 

הוסיפו לכבוש להרצליה: בר אורינגר 4, נטלי ברטו 3, רוני אמיר ודנה אפלבוים 2 כ"א. כבשו לחולון: שיר וקרט 9, ילנה רוזנשטיין 6, ירדן ברגמן ועדי בן יעקב 3 כ"א, שרית כהן, קים לוי ונלי אמינוב 1 כ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מאמן רמה"ש ראובן יוספולסקי
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים