שתף קטע נבחר

יורוליג: גל מקל כיכב בניצחון ניז'ני

טופ 16, מחזור 10: הרכז הישראלי המשיך בהתאקלמות המצוינת שלו בקבוצתו הרוסית, וקלע 20 נקודות בתוספת 7 אסיסטים בניצחון הביתי על לבוראל קוצ'ה, 85:89, שסיים רצף של חמישה הפסדים רצופים ביורוליג עבור נובגורוד. ריאל מדריד הביסה את אלבה ברלין

אחרי חמישה הפסדים רצופים בטופ 16 ביורוליג, ניז'ני נובגורוד התעוררה הערב (ה') עם 85:89 ביתי על לבוראל קוצ'ה. ומי שסייע לרוסים לצאת מהמשבר היה גל מקל, שבמשחקו הטוב ביותר מאז הגיע לקבוצה קלע 20 נקודות ומסר 7 אסיסטים ב-23 דקות. ניז'ני מדורגת במקום השישי בבית 6 במאזן של שלושה ניצחונות ושבעה הפסדים.

 

עבור מקל, זה היה הניצחון הראשון אי פעם במסגרת היורוליג. הוא קלע באחוזים טובים - 7 מ-12 מהשדה (58 אחוזים), עמד על קו העונשין 7 פעמים, ודייק ב-5 זריקות משם. 

 

מקל. הופעה נהדרת (האתר הרשמי של ניז'ני נובגורוד ) (האתר הרשמי של ניז'ני נובגורוד )
מקל. הופעה נהדרת(האתר הרשמי של ניז'ני נובגורוד )

 

הישראלי עלה לראשונה לפרקט ארבע דקות לסיום הרבע הראשון, וחצי דקה לאחר מכן כבר קלע את הנקודות הראשונות שלו מהעונשין. הספרדים הוליכו במשך 30 דקות וירדו להפסקה בין הרבע השלישי לרביעי ביתרון של שמונה נקודות, 57:65.

 

בעשר הדקות האחרונות המקומיים ניפקו הצגה התקפית, קלעו 32 נקודות והצליחו בסופו של דבר לנצח 85:89. מקל יצא בחמש עבירות 10 שניות לסיום המשחק.

 

בית 5

ריאל מדריד - אלבה ברלין 62:93

קשה מאוד יהיה להזיז את הבלאנקוס מהמקום הראשון בבית. הספרדים התעללו הערב בגרמנים, כשבלט במיוחד הרבע השלישי בו עצרו את אלבה על 7 נקודות בלבד. ג'יי.סי קארול קלע 13 נקודות לריאל מדריד.

 

גלאטסראיי - הכוכב האדום בלגרד 91:68

הכוכב האדום המשיכה בתנופה מהניצחון על מכבי ת"א והביסה את הטורקים בחוץ. שישה שחקנים בשורות הסרבים קלעו בדאבל-פיגרס, יאקה בלאזיץ' היה המוביל עם 19 נקודות, בובאן מריאנוביץ' הוסיף 14 נקודות ותשעה ריבאונדים. מרטינאס פוצ'יוס קלע 13 נקודות למפסידה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האתר הרשמי של ניז'ני נובגורוד
גל מקל
האתר הרשמי של ניז'ני נובגורוד
מומלצים